![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Zoals beloofd, zal ik even mijn jetta mk2 voorstellen... Normaal rij ik met dit: ![]() Maar vermits ik haar wil sparen in de winter heb ik een Jetta bijgekocht. Het is er één uit '91 en een Pacific model met een 1600 cc benzine. Er zal op termijn wel een verlagingsetje onder komen (niet te extreem) en een mooi velgje (iets Azev achtigs). Voor de rest wordt de lak terug opgeblonken en het interieur vervangen of grondig gekuist! Voila dit is hij: ![]() ![]() Aircooled greetz, Humby ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig! Een jetta mk2 is altijd goed!
![]() Mooi t1 ook trouwens!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() je blijft toch in de vwfamilie e
![]() wel goed dat je de t1 binnenzet voor de winter. rij je daar trouwens dagdagelijks mee rond? want ik zie die altijd staan als ik daar passeer. hebben hier nog een verlagingssetje liggen van weitec 60/40 als je geintresseerd bent laat je maar iets weten. heeft 2 maand onder de auto gestaan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik rij er regelmatig in de week mee rond naar mijn (vakantie)werk bij Cardoen. (dan rij ik zogezegd elke keer naar de garage en terug ![]() Ik heb intussen al een verlagingske liggen, maar toch bedankt voor het aanbod. Als je eventueel mooie "azev" 5 spaak velgen hebt liggen, die je weg doet, dan ben ik geïnteresseerd... Hij is trouwens daarjuist goedgekeurd se. 1 enkele opmerking (rubbers van de stabilisatiestangen zijn ietsje uitgesleten). Dus we kunnen zorgeloos gaan rijden ![]() Aircooled greetz, Humby ![]() |