Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 11-03-2004, 13:33
Heleen's Avatar
Heleen Heleen is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Heleen
Default Goede garage omgeving Balkbrug

Nou ja, dit lijkt me wel duidelijk.. ik ben mijn garage zat, altijd te trappen met mijn auto als ie de brug op moet en ze waren ook niet erg voorzichtig toen ie op de aanhanger moest (hij viel van de leggers... spoiler helemaal dubbel natuurlijk en leggers er vast onder, hij: Ach, die klapt wel weer terug toch? ) Anyways, verder ook niet belangrijk, ik zoek een garage in omgeving Balkbrug (Hardenberg, Hoogeveen, Ommen, Zwolle enz.) waar ze WEL voorzichtig zijn omdat ze snappen dat je auto belangrijker voor je is dan de gemiddelde auto voor de gemiddelde persoon, en waar het ook geen probleem is als je er bij wilt blijven. Ik hoef er niet altijd bij te zijn maar de eerste keer (keren) wil ik toch zeker even zien hoe ze ermee omgaan. Er zitten hier een aantal in de forummers in de buurt weet ik.. wat zijn jullie ervaringen?

NB. Dealer is sowieso geen optie

"Life will smile for you"

"Frankly... I don't give a damn."
Reply With Quote
Old 11-03-2004, 13:36
Volkswouter's Avatar
Volkswouter Volkswouter is offline
Forum junkie

Mijn advies: Zoek een zo`n klein mogelijk bedrijf,zonder magazijn,verkoop ,etc,etc,etc.Dat komt alleen maar ten goede aan het werkplaats uurtarief en vaak ligt het service peil ook iets hoger.
Reply With Quote
Old 11-03-2004, 21:50
paulgti paulgti is offline
Forum Newbee

Theo Schipper een optie? of Henk Kuiper in Staphorst doet ook in sportieve auto's :p

Last edited by paulgti : 11-03-2004 at 21:53.
Reply With Quote
Old 12-03-2004, 01:01
roelof_at_hrs's Avatar
roelof_at_hrs roelof_at_hrs is offline
Forum Newbee

Send a message via MSN to roelof_at_hrs

www.gertboertien.nl Dit is een onafhankelijke garage die alles maar dan ook alles kan en wil.

Die man heeft zelf ook veel gti's gehad dus die weet wel waar hij mee bezig is en het uurtarief is 37,50 per uur meende ik
Reply With Quote
Old 12-03-2004, 10:46
Allart-Ghetta's Avatar
Allart-Ghetta Allart-Ghetta is offline
VW Guru

Theo schipper is een goeie pik maar geen automonteur. Ze hebben alleen een klein poetsbrugje. BTW ik woon in Noord Holland, goed he.
1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R
RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear
Reply With Quote
Old 12-03-2004, 12:15
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne

Send a message via MSN to Pedaalemmer

Quote:
Originally Posted by Heleen
Nou ja, dit lijkt me wel duidelijk.. ik ben mijn garage zat, altijd te trappen met mijn auto als ie de brug op moet en ze waren ook niet erg voorzichtig toen ie op de aanhanger moest (hij viel van de leggers... spoiler helemaal dubbel natuurlijk en leggers er vast onder, hij: Ach, die klapt wel weer terug toch? ) Anyways, verder ook niet belangrijk, ik zoek een garage in omgeving Balkbrug (Hardenberg, Hoogeveen, Ommen, Zwolle enz.) waar ze WEL voorzichtig zijn omdat ze snappen dat je auto belangrijker voor je is dan de gemiddelde auto voor de gemiddelde persoon, en waar het ook geen probleem is als je er bij wilt blijven. Ik hoef er niet altijd bij te zijn maar de eerste keer (keren) wil ik toch zeker even zien hoe ze ermee omgaan. Er zitten hier een aantal in de forummers in de buurt weet ik.. wat zijn jullie ervaringen?

NB. Dealer is sowieso geen optie

wat een hufters!!
Reply With Quote
Old 12-03-2004, 14:00
Heleen's Avatar
Heleen Heleen is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by Allart-Ghetta
Theo schipper is een goeie pik maar geen automonteur. Ze hebben alleen een klein poetsbrugje. BTW ik woon in Noord Holland, goed he.

Nou weet ik niet hoe goed jij Theo Schipper kent, maar ik zou mijn auto nog niet aan hem toevertrouwen al gaf hij mij 1000 euro toe. Alle, maar dan ook alle auto's van vrienden en bekenden die bij hem wegkomen blijken achteraf niet goed of verrot, nu zou je zeggen: dan moet je maar beter kijken voordat je koopt, en dat is waar.. maar het zegt ook wel iets over de persoon die verkoopt Verder weet ik ook zo ongeveer hoe hij zich buiten de zaak gedraagt en dat beviel me ook niet echt goed zeg maar Doet er verder niet toe.. ik zal eens een kijkje in Hoogeveen gaan nemen. Bedankt voor de reacties!

Reply With Quote
Old 12-03-2004, 15:48
Allart-Ghetta's Avatar
Allart-Ghetta Allart-Ghetta is offline
VW Guru

Ik heb weleens wat Corrado spul bij hem weggehaald tegen schappelijke prijzen, meer weet ik ook niet.
1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R
RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear
Reply With Quote
Old 12-03-2004, 16:01
Heleen's Avatar
Heleen Heleen is offline
VW Guru

Doet er ook niet toe

Reply With Quote
Old 18-03-2004, 18:20
Marcel Klok PN-XH-30 Marcel Klok PN-XH-30 is offline
Forum Regular

Send a message via MSN to Marcel Klok PN-XH-30

ik zou ook niet weten naar wie je toe kunt gaan in Hoogeveen.
ik heb zelf wel een werkplaats, maar die jongens repareren alleen voor klanten die bij ons een auto gekocht hebben, en daar hebben ze het al verschrikkelijk druk mee.
(niet dat wij alleen maar slechte auto's hebben hoor!! hahaha)
Dus klanten die zo tussendoor komen sturen we meestal naar Garage Van Der Weide.
maar die hebben ook geen begrip voor mooie auto's om het zo maar te zeggen.
die zien een auto ook alleen maar als vervoermiddel, en niet als iets waar je zuinig op moet zijn, zoals wij dat zien..
kijk anders 's in het "Handje Kontantje" die krijgen jullie ook toch?
en kijk dan 's wie er sportieve auto's heeft staan, en of ie ook repareerd...

succes !!
Reply With Quote
Old 13-04-2004, 14:37
Heleen's Avatar
Heleen Heleen is offline
VW Guru

Niet dat mijn auto nou mooi is of zo, gewoon standaard, originele lak dus krasjes en deukjes everywhere.. maar maakt niks uit, daarom ben ik nog wel zuinig op het feit dat ik een 16v blok heb wat tot nu toe geen erg vervelende defecten vertoont (olie gebruiken, versleten klepstoters enz enz). En mijn garage moet daar gewoon minstens net zo zuinig op zijn! Ik heb een afspraakje gemaakt in Hoogeveen, we shall see...

Reply With Quote
Old 13-04-2004, 17:38
niels_g60-power's Avatar
niels_g60-power niels_g60-power is offline
Postwhore

Ik hoop voor je dat het goed gaat heleen, ze moeten jou en andermans spullen gewoon met respect behandelem.

Ik ben blij dat ik zelf automonteur ben want ik zou me auto ook niet zomaar aan een garage toe vertrouwen. ff kijken met proefrijden hoe snel die is zonder warm rijden ofzo je weet het niet met sommige lui. Ik rijdt iig altijd normaal met auto's van klanten of vrienden/kennissen

Posting Rules