|
|||
|
|||
Het begint erop te lijken! Bouwen maar!
Na bijna een jaar wat vrije dagen verspreid te hebben was het vandaag dan eindelijk zo ver. Na heel wat las schuur en strakmaak werk werd mn golf 1 1.3 uit 1981 gespoten! Hier alvast een preview hoe hij er voor uitzag en hoe hij er nu uitziet!
Bij aankoop in 2005 Nogmaals bij aankoop in 2005 Foto's zijn vandaag gemaakt de cabine was net klaar met stoken heb het papier eraf gehaald en snel met de telefoon enige foto's gemaakt! Sorry dat het maar 2 foto's zijn maar de rest van de foto's is zeer slechte kwailiteit! Over de kleur dit is een orginele vw kleur weet zo even niet welke maar vond het wel een nette kleur. verder is de auto van binnen en buiten gespoten, en er zitten nieuwe wielranden ingelast nieuwe motorkap schermen en her en der nog wat laswerk aan gehad! laat even weten wat jullie ervan vinden Groetjes arjan!! Last edited by mk1owner : 28-08-2006 at 20:57. |
|
|||
|
|||
ik zie niks?
|
|
|||
|
|||
Nee....noppes!
|
|
|||
|
|||
ben aan t uploaden maar lukt niet echt
|
|
||||
|
||||
Nou,laat eens zien!! Zijn niet benieuwd hoor!
het is ook best lastig,als je geen verstand heb van computers,net als ik.
|
|||
|
|||
nou kijk eens aan de foto's zijn er nieuwschierige aagjes laat even weten wat jullie ervan vinden aub Groetjes arjan!
|
|
|||
|
|||
Hoi,
De golf ziet er goed uit, mooie kleur. Maar heb je helemaal geen foto's gemaakt tijdens je resto dan. Dat is wel jammer, vind ik altijd wel mooi om te zien hoe een ander dat doet. Voor de rest toppie. Groetjes Patrick. |
|
||||
|
||||
mooi kleurtje!
wat ben je verder nog met de auto van plan? neem aan dat 't allemaal beschaafd gaat blijven. tenminste, bij deze kleur past 't beste een mooi standaard uiterlijk met mooie velgjes ben benieuwd naar de vorderingen! succes d'r mee
|
|||
|
|||
@ PvPmk1, jawel heb zeker foto's gemaakt van de hele resto maar aangezien ik liever werk dan computer zie ik het nietzo zitten om de hele bouw van mn auto te uploaden.
Verder staat de auto nu op een supersport schroefsetje en komen er ats classics onder. Dan ligt er nog een complete quartett set die erop gemonteerd gaat worden. Verder word alles gewoon netjes afgewerkt met nieuwe schroeven rubbertjes etc etc. Er komt een zwart skai leren interieur in met zwarte deurpanelen en een nieuwe zwarte dakhemel! Hm enige grove verandering is de uitlaat, er komt in het midden een ovale demper op omdat ik eens wat anders wou. Bedankt alvast toffe reacties! Groetjes arjan |
|
|||
|
|||
13'' I love it
Met de buik op de grond,met supersport |
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit!
|
|||
|
|||
wel leuk kleurtje
|
|
||||
|
||||
Goed bezig Arjan!! Eindelijk foto's
Ik kom binnenkort als ie nog wat verder gevorderd is effe langs |
|
||||
|
||||
Haha
Leuk, alweer een Arjan met een MK1 Ziet er heel erg netjes uit Ben benieuwd naar het eindresultaat!!! ----------------------------------------- Even "for the record": MK1 owners genaamd Arjan: - Arjan Prins (Gele Jetta MK1) - Arjan Dolstra (Rode Golf MK1) - Arjan Danker (2x grijze Golf MK1 GTI "Silvertwins") - Arjan Pater (Groene Golf MK1 GX) - Arjan Potze (Rode Golf MK1 1.1C) - Arjan Lutjeboer (ik zei de gek: Inarisilveren Jetta MK1 GLS en Lidogroene Golf MK1 LS) En nu jou er nog weer bij En er zijn ook nog enkele ArjEns hiero volgens mij -------------------------------------------------- Anyway, veel succes met je project! Hopelijk tot 17 september |
|
||||
|
||||
inderdaad... ik (arjen) met een zilvergrijze mk1 1.1
|
||||
|
||||
Maar eens een keer een Arjan meeting houden, denk ik zo
Leuk kleurtje trouwens!! groetjes, Arjan.......... |
|
||||
|
||||
Nice
|
|
|||
|
|||
leuk kleurtje. Is toch geen kleur van een golf 1 of wel?
|
||||
|
||||
goed lezen
|
||||
|
||||
Quote:
Dikke kans dus dat het niet een Golf Mk1 kleur is. |