|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
leder in mijn volgende project, gti type 1 van 1979...maar waar van???
Ik heb gisteren een nieuw project opgehaald, een origineel nl gti type 1 met kleine achterlichten. (ik zal er pas over een jaar of langer aan beginnen)
Nu wil ik deze van buiten en binnen zo veel mogelijk origineel gaan bouwen, alleen het interieur wil ik veranderen aan de binnenkant en er zal wel een ander blok in komen met de tijd. Wie kan mij vertellen van welk model ik het ledere interieur zo over kan zetten in mijn mk1??? Ik dacht dat het van een mk1 cabrio zo zou passen, maar een collega van mij zegt dat de achterbank daarvan niet past ...... Nu wil ik graag weten wat andere (redelijk origineel ogende) opties zouden zijn, buiten het originele interieur opniew bekleden. Misschien hebben "de geleerden" hier wat ideeen, en misschien foto's
|
||||
|
||||
Ik zou voor een origineel 79er interieur gaan....Henk v/d Veen uit Scheemda kan je daar aan helpen...zien eruit als nieuw...die met de schotse ruit......en wat voor leder je ook koopt...is allemaal oud en versleten....en het enige wat een beetje past is dat van een cabrio...alleen de achterbank is de leuning wat smaller...zoals je al had gehoord...
En de prijs is ook erg redelijk bij Henk...maar ieder zn smaak...ik zou niet voor leder gaan...zeker als je hem voor de rest orgineel wil laten.....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
ja dat zou ik erin kunnen zetten als ik hem echt helemaal origineel wil houden, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
Wil eigenlijk wat luxer kunnen zitten dan op de "oude"zetels... maar in ieder geval bedankt voor de tip
|
||||
|
||||
past 't leder van een cabrio niet zo d'r in?
dat is ook wat minder zeldzaam, en zal dus ook qua prijs wat aantrekkelijker zijn
|
||||
|
||||
Net wat Chris al zegt: in zo'n origineel Hollandse pre'80-GTI zou ik mooi weer voor de Schottenkaro's gaan, en ook het originele blok (eventueel iets gekieteld)!
|
|||
|
|||
in principe hebben jullie wel gelijk hoor.... misschien is die stof nog wel zo te rekken dat je de stoelen iets meer zou kunnen vullen zodat de wangen wat hoger zijn e.d.
wat het blok betreft daar ben ik echt nog niet uit, heb me nooit zo verdiept in 4-cils... moet eens even kijken wat daar zoal voor te krijgen is, heb wel eens gehoord dat oetinger en schrick er intressante kits voor hebben heeft die van de veen in scheemda een internet site toevallig???
|
||||
|
||||
Neen. Ikstuur je zijn nummer wel even via PB.
|
|||
|
|||
heejjj bedankt man, zal hem eens een belletje geven.... en ff verder broeien op mijn wensen voor deze auto.
Het grote voordeel is dat ik pas over een tijdje aan begin en dus alle benodigde delen op mijn gemak op kan speuren....
|
||||
|
||||
Ik zou als ik jou was voor het originele interieur gaan, vind het toch wel bij de auto horen. Ja en motorisch dus ook maar. (doe ik zelf ook namelijk ook in mijn feb-77 GTI. ned)
Succes met je resto. Rene (tiefleger) |
|
|||
|
|||
Is er van de schotse ruit bekleding" maar een soort die er in zu horen???
En vanaf welke maand hoort dat dan, ik heb er namelijk een zwart/grijs gestreept recaro bij zitten, de oude eigenaar zei dit erbij hoorde. Het is het type met kleine achterlicht, maar wel kunstof bumpers en een schuifdak af fabriek..... hoort daar dan schotse ruit in...
|
|||
|
|||
Quote:
hmmm heb het antwoord al weer gevonden in een ander topic..... van mezelf...
|
||||
|
||||
en? wat was het antwoord?
|
|||
|
|||
schotse ruit hoort erin..... nu weet ik alleen nog niet of daar maar een soort van is???
|
|||
|
|||
Ben ik nu de enigste die foto's wil zien?
|
|||
|
|||
haha... ik heb helaas nog geen foto's... maar hij ziet er vooral oud uit, wel reeds nieuwe delen erin gelast:
-front -voorschermen binnen + buiten -achterpaneel -kuipranden achter Mijn bedoeling is om hem binnen nu en toch wel een half jaar eerst helemaal kaal te maken, netjes af telassen (want dit is niet netjes gebeurd) vervolgens te laten stralen en in de epoxyprimer te zetten en hem dan voor een tijd weg te zetten om al mijn spullen bij elkaar te sprokkelen zal als ik dit weekend in de schuur ben wel ff wat foto's maken....
|
||||
|
||||
Schotse ruit zwart/zilver in de zwarte,addergroen-metallic en de diamantzilver-metallic GTI.
Schotse ruit zwart/rood in de marsrode en de alpenwitte GTI. |
|
|||
|
|||
ok ik moet dus zwart/zilver hebben..... toevallig een fotootje van???
|
||||
|
||||
Volgens mij is jouw interieur van 81'. Als je even naar mijn voorstel topic gaat kun je een foto zien van dat interieur wat jij moet hebben.
(foto erbij zetten lukte niet, moet het maar even zo) Rene (tiefleger) |
|
||||
|
||||
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
oja...een tip...heb je zo'n geruit interieur...is het wat vaal en verschoten?stof los halen....omdraaien...en bling bling frisse kleur!!!