|
||||
|
||||
Stuur voor dikke naaf op een dunne
Gisteren mijn stuurtje binnengekregen die ik via ebay heb gekocht. Het is eentje voor de VW dikke naaf, maar mijn Jetta 2 heeft een dunne naaf.
Er zat een adaptertje bij, lijkt net een dop voor een rattel, die schuift wel netjes in het stuur, maar het deel wat op mijn huidige 'spindel' moet schuiven past niet?! De tandjes lijken net anders, en het adaptertje is te lang. Zijn hier verschillende in te krijgen?? |
|
||||
|
||||
Bij de dealer zijn deze nieuw te halen voor niet zo heel veel geld, maar ik heb het idee dat deze altijd net iets te lang lijken want het stuur steekt daarna ietwat uit.
|
|
||||
|
||||
past wel, het is een tapse verbinding.... je hebt een soort verdikking op die adapter, waarna er een klein stukje recht is. Dat stukje recht kun je eraf slijpen, en dan gewoon de adapter met je stuur aandraaien.
Dan heb je je aanpassing van dunne splines naar dikke.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Het probleem wat ik heb is dat die adapter niet past op mijn naaf in de auto. Lijkt wel een andere cartel zeg maar.
|
|
||||
|
||||
Veer weggehaald? Anders past'ie sowieso niet.
|
||||
|
||||
Ik heb al wat van de adapter weggeslepen, maar het patroon van de cartel (hoe noem je nou zoiets?!) lijkt anders. De adapter schuift dus niet over de dunnen naaf heen.
|