|
||||
|
||||
Golf2 interieur in Jetta?
Hallo,
Ik heb me juist een Jetta aangeschaft. Een 91er Pacific model 1600cc benzine. Normaal rij ik rond met een busje uit '63, maar de winter komt er aan en dat wil ik ze niet aandoen... Nu is de achterbank van de jetta wel een ramp er zitten allemaal kringen en het ziet er echt niet uit... Ik erg goedkoop aan een golf 2 interieur geraken van een 5 deurs dat in zeer goede staat is. Kan ik dit gewoon overbouwen in de jetta? Aircooled Greetz, Humby |
|
||||
|
||||
Een Jetta uit `91 is een Jetta 2, is dus een Golf 2 met kofferbak, interieur overbouwen moet dus wel mogelijk zijn.
|
|
||||
|
||||
Ram het erin! Past zonder probleem! Ik heb het ook in mijn rode Jetta
|
|||
|
|||
nau ...de achter bank is iets aan de smalle kant
maar verder gaat het best |
|
||||
|
||||
Owkeej, dankewel
Ik zal binnekort eens wat foto's posten als hij hier thuis staat Aircooled greetz, Humby |
|
|||
|
|||
achterbank van een jetta is toch 2 delen,zitting en rugleuning?
|
|
||||
|
||||
ja ,die van een golf niet dan?
|
||||
|
||||
Zo ziet een golf 2 interieur er uit, in een jetta mk2 ,zit in m'n rode jetta. Er past ook wel een deelbare achterbank in van een golf 2 ,die past zelfs nog mooier. (heb ik er ook in gehad ,maar daar heb ik (nog) geen pijpassende recaro's bij....
|
|||
|
|||
past prima zo als wietse laat zien
de bevesteging van de rug leuning is ff anders maar een schroefje doet wonderen |
|
|||
|
|||
Quote:
Los van elkaar. De rugleuning zit toch met een soort van haken vast. |
|
|||
|
|||
Quote:
klopt presies |