|
||||
|
||||
Roest behandeling...
Vorige week heb ik een slecht plekje onder de linker achterruit behandeld, er zat een scheurtje in de lak doordat een laagje plamuur iets los had gelaten. Heb alles weer mooi opgevuld met wat vezelplamuur en het stuk gespoten..
Helaas met wat kleur verschil, eerst dacht ik dat ik er nog wel mee kon leven maar ik ging me er steeds meer aan storen.. Dus het afgelopen weekend de stoute schoenen maar aangetrokken en aan het "schroeven" geweest. Ik wilde toch al iets met de GTI doen maar wist niet goed wat, het zijn dus "houten reparatie delen" geworden.. Er zullen nog wel wat stuken hout ingezet en vastgeschroefd worden maar dat wil eerst nog eens rustig bekijken.. Nu nog opzoek naar een oud dakrekje met "wat rommel" erop (houten tonnetje ofzo). |
|
||||
|
||||
leuk bedacht. Maar was over spuiten geen optie?
|
|
|||
|
|||
Leuk maar een iets beschijdener schroefje had wel gemogen.
|
|
||||
|
||||
Spuiten komt met de tijd..Ben niet van plan om de GTI weg te doen, ookal zakt ie door z'n stutten.. Tijd genoeg dus
Die schroeven heb ik nog m'n twijfels over, was meer het idee van "grote plaat hout, forse schroeven... Misschien dat ik se er wel uit draai en wat kleinere terug stop.. |
|
||||
|
||||
ik vind dit wel heel zonde... maar ach....`t is jouw auto....
|
||||
|
||||
Jij MOET wel een grapje maken... hoop ik! EDIT: lijkt wel sterk op van dat plakfineer spul wat Richard ook had he? |
|
||||
|
||||
Heb je die nu series door het blikwerk heen geschroefd
Als je het er ooit af wilt hebben moet je dan dus heftig gaan lassen? Aan de andere kant heeft dat hout ook wel iets. Als ik zo dacht als jij mag mij auto trouwens wel voor de helft van dat hout gemaakt worden... |
|
||||
|
||||
Het is idd plakfineer, het is er in principe zo weer vanaf, warm maken met een föhn en het laat vrij makkelijk los. Was ook wel 1 van de vereiste, het moet er wel weer af kunnen!
|
|
||||
|
||||
Nou, vanavond maar weer even föhnen dan?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nope is niet geschroefd, gewoon erop geplakt. |
|
||||
|
||||
Had het eigenlijk al meteen wel door, iemand zoals jij is niet zo dom om gaten in zn auto te boren om een plaat hout erop te zetten. Dat het fineer is dat ziet n blinde nog
|
|||
|
|||
Het hout geplakt, de schroeven hoop ik ook
Of heeft hij voor de lol de schroeven erin gedraaid, Want als hij ooit terug afdoen gaat ook veel LOL om de gaten dicht te lassen Grtz Jeile |
|
||||
|
||||
dat was even schrikken!
|
|
||||
|
||||
Ik vind het een origineel idee ... zo rijden er geen twee rond !
|
||||
|
||||
vind het best mooi je moet alleen wel wat aan die schroefen doen... Meschien koper(-kleur)?
|
|
||||
|
||||
Sorry, maar kan het niet mooi vinden..
Maar het is natuurlijk jouw auto! |
|
|||
|
|||
Grapjas
|
|
||||
|
||||
ik vind dat hout wel vet op een zwarte g1
Enkel die schroeven was wel eff schrikken ja |
|
|||
|
|||
sja... beter een paar keer oefenen met spuiten en polijsten enzo... krijg je vast nog wel netjes!!
|