|
||||
|
||||
Bra vraagje!
Hé mede-forummers!
Ik heb zaterdag mijn bra binnen gekregen voor mijn Jetta II. Autobra via Frankvr6... Maar nu vraag ik me af hoe iedereen zo'n ding dan bevestigd! Ik heb hem nu zo strak mogelijk getrokken, maar hij blijft wapperen. Ik krijg de kap ook niet fatsoenlijk dicht omdat hij het slot van m'n kap in de weg zit! En toch zijn er velen goed over te spreken, dus ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan naar ik dacht... Er zijn vast meer die dit hebben ondervonden, maar hoe hebben jullie dit opgelost? En hoe bevestigen jullie je bra op de auto?? Liefst met foto's zodat ik kan zien hoe en wat! Groeten!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hey,
Ik heb um ook op de Jetta, En heb het als volgt gedaan. Het slot van de kap even eraf gehaald, 2 gaatjes in de bra gemaakt, en daar de bouten doorheen, en het slot er weer terug plaatsen (heb je ook extra vast gemaakt in het midden) Verder heb ik de middelste band heel strak aangetrokken, waardoor de stiknaad, helaas over de motorkap valt aan weerszijde, maar het is helaas niet anders. Verder heb ik de 2 haakjes strak naar onder getrokken, naast het scharnier van de motorkap in een gaatje gehaakt. Ik vind het zelf persoonlijk, niet super mooi zitten, maar er is geen andere manier helaas, wil je de bra strak krijgen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heej bedankt! Dan had ik wel goed gedacht dus. Ik ga er vandaag ook maar even in om knippen .
|
||||
|
||||
Quote:
Hij levert ze dus nog wel? Heb hem al 3 keer gemailt en hij zegt steeds; 'Over 2 weken komen ze weer binnen'
|
||||
|
||||
magneetje in het midden naaien onder de bra geen oplossing??
|
||||
|
||||
Quote:
Zit ook wat in, complete magneetstrip dan
|
||||
|
||||
Magneet trek toch ijzer deeltjes aan die dan door je lak heen gaan ! Zie je ook wel eens met van diemagneet reclame platen op busjes enzo
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb er in totaal ook een week of 5/6 op gewacht... Maar hij had vorige week ofzo weer nieuwe gekregen, dus ik heb toen meteen besteld en 2 dagen later lag ie al op de mat! Dus als je interesse hebt moet je er snel bij zijn, anders zijn ze weer op!
|
||||
|
||||
Quote:
Bedoel je die metallic deeltjes?? Nog niet bij stilgestaan eigenlijk... Das dus beter van niet dan...
|
||||
|
||||
ja das ook goed ! Maar dan kan het zijn dat je roest puntjes door je lak krijgt