|
||||
|
||||
Gaan er nog mensen op vakantie en waar heen???
Hallotjes maar weer.
Ben wel benieuwd of er nog mensen zijn die op vakantie gaan? En waarheen. Ik ga samen met mijn vrouwtje naar Marmaris turkije!! lekker niks doen en dom bier drinken!!!
|
||||
|
||||
Niet met vakantie maar wij huren een kever cabrio en gaan een weekend lang rondtoeren over de veluwe.
|
|
||||
|
||||
VW Golfjes pakken i.d.b.v.* Biarritz
Ma as richting vive la france! Beterrr, lekker richting westkust golfjes pakken.
Mag van m'n vriendin niet meer over volksforums, vw's, gti's ed praten.... ...maar we gaan wel golfjes pakken whahahahaha beterrrrr i.d.b.v.*= in de buurt van |
|
||||
|
||||
nee
|
|
||||
|
||||
Ik ga naar Ommen
|
||||
|
||||
oja,zal alleen een weekendje texel worden.........
|
|
|||
|
|||
heeee roooie nee turkye zul je mij niet zien die zie ik alle weken al op de sloop duzzz de turk komt bij je thuis ....en ze zeuren ook nog zoals.. klyein beetje miender sjef
|
|||
|
|||
Quote:
hahaha naar de jeugdcamping?? achter de geile vrouwen aan hahaha mag je wel van marijke:P ik ga richting viva la france, in grau du roi |
|
||||
|
||||
Quote:
haahaha heeft marijke niks mee te maken Nee haar ouders staan daar ergens op de camping gaan we een weekje heen! Buitenland wordt te ver voor de golf
|
||||
|
||||
lago di garda, Lazise. samen met de dame 2 weekjes weg.
|
||||
|
||||
Quote:
Ok dan. Wij gaan naar Lacannau Oceán daar lekker 2 weken golfsurfen.
|
|||
|
|||
Quote:
ag je mag papsp auto toch wel lenen ik heb een 6 persoontent voor rianne en mij |
|
||||
|
||||
Ff een weekje Stroe/Kootwijkerbroek samen met m'n vrouw !!!! In de caravan van m'n schoonouders.
Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Kom maar een keer langs dan Ga trouwens naar Kos...... Last edited by veedubprins : 18-07-2006 at 15:08. |
|
||||
|
||||
moet je werken dan ?
zalnog wel eens op het terras te vinden zijn
|
||||
|
||||
ben al weg geweest, maar al weer aan vakantie toe
|
|
||||
|
||||
Quote:
Yep moet werken..... Maar uteraard morgenavond aanwezig op de Bissingh!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga i.d.b.v. mimizan-plage ook golfies pakken!
|
||||
|
||||
Gister kwam ik erachter hoe ver het is, we gaan via Frankfurt, hoeven we niet via Luik he, naar de Provence, Gors du Verdon, of hoe je dat ook spelt. Bij een meer zitten we daar. Lekker 2 weken weg.
|