|
||||
|
||||
Waar is dit pinnetje voor?
Ik had vandaag de motorkap open van mn golf 2, en daar zag ik rechts (als je voor de auto staat) boven de lamp (zeg maar in het stalen frame dat over de breedte van de grill loopt) een pinnetje zitten die je in kan drukken. Aan de onderzijde hiervan zit een aansluiting maar er zit geen stekker aan oid.
Is dit een sensor voor als je de kap laat openstaan ofzo? Zal dadelijk als ik thuis ben even een foto plaatsen. Wie o wie weet het? |
|
||||
|
||||
Dat is waarschijnlijk een drukcontact geweest van een alarm wat er ooit in heeft gezeten.
|
||||
|
||||
Dat pinnetje heb ik ook. Als ik de kap dichtgooi met het alarm erop dan gaat deze af.
|
|
||||
|
||||
Idd, zoals Morninglight zegt, drukcontact. Te gebruiken voor alarm, en als je hem op je hoedenplank zet oid, kan die op je binnenlicht aangaan.
|
||||
|
||||
jup, pin-switch.
Heb ik ook sinds ik een alarm in de golf heb Zodat ze niet de motorkap kunnen openen om het alarm onklaar te maken.
|
|||
|
|||
Zondag even bij die van mij kijken zit het ook
Is denk ik ook iets van een vorig alarm een massa contact. Pinnetje maakt massa als de kap open gaat en het alarm gaat af. |
|
||||
|
||||
Hmm dat is zeker interessant.
Daar moet gebruik van worden gemaakt |
|
||||
|
||||
Quote:
1 ga onder de auto liggen 2 haal de accu los rukoplossing dus zover verlagen dus dat je er met je harses niet onderdoor kan..
|
||||
|
||||
Quote:
een golf grill heb je er ook zo uit.. |
|
||||
|
||||
achja wat niet allemaal kan..
sleutel van de buurman past meestal ook gewoon...