![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Heren,
Ik had een kr in mijn Golf 2 liggen, daar zit nu een PL met KR injectie in mijn vraag is welke spinnekop heb ik nu nodig ? Die van een KR of van een PL en hoe is eventueel het verschil te zien ? Bedankt voor de moeite. |
#2
|
||||
|
||||
![]() ![]() Jens
__________________
KCN regio Fryslân |
#3
|
||||
|
||||
![]() Bedankt heeft me enorm geholpen...
Bennie weet het antwoord wel ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Je gebruikt ook de ECU van de KR ? ik denk het wel namelijk.
Dan moet je de KR spinnenkop gebruiken. onderstaande pica is van PL: ![]() OT: Wat doe je met de KR motor ? Weet denk ik wel iemand die interesse heeft ![]()
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#5
|
||||
|
||||
![]() Die is al weg Bennie...
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Scheize
![]() Zie pm voor antwoord op je vraag.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#7
|
|||
|
|||
![]() Dat is heel simpel. Gebruik je alles van een kr dan heb je ook de spinnekop nodig van de kr.
Het verschil zit hem in de 2 extra benzineleidingen die de kr heeft. Die lopen naar de zijkant van je kop. Daar zit de warmdraairegelaar. (is een klein "kastje" wat op de zijkant van je cilinderkop wordt bevestigd met 2 imbus bouten. En er zit een 2 of 3 aardige stekkeraansluiting op.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#8
|
||||
|
||||
![]() steven16v bedankt voor je antwoord maar ik ben n00b op auto gebied heb het dus laten doen door iemand. Het is idd een KR spinnekop.
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Graag gedaan. Maar zeg maar Steven. ![]()
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |