|
|||
|
|||
Zeer mooie Fire and ice Prijs aangepast!!!
Merk: Volkswagen
Model: Golf Bouwjaar: 1991 Carroserie: Hatchback 5-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 923 kg Kleur: Paars Kilometerstand: rond 169000 Zeer nette Fire and ice uit 1991. 1ste nederlandse eigenaar. Auto is ZEER goed onderhouden en voorzien van open koplampen,mistlichten,verstralers en knipperlichten (origineel is vanzelfsprekend nog aanwezig en wordt met de auto meegeleverd) Er zit een sportstuur in (orgineel is nog aanwezig) Auto is voorzien van RVS uitlaat!! Auto is schadevrij!!! Er zit tevens een 2e mattenset bij (showuse ;-), deze mattenset is besteld bij budget-tuning en is voorzien van het fire and ice logo op de voorste 2 matten. Achterbank is voorzien van hoofdsteunen, voorstoelen zijn nog in zeer goede staat. De kofferbak is uitgerust met een 30cm subwoofer, 1 UF powercap en 250rms versterker Bij vragen graag mailen!!! Meer foto's zijn opvraagbaar Vraagprijs (2350) AANGEPAST 1800!!!! ER ZIT EEN NIEUWE APK OP!! vriendelijke groet, jacco bergsma Last edited by Adamski : 15-05-2006 at 10:39. |
|
|||
|
|||
fire and ice
mogelijke invoer in belgie
ben zeer geintreseerd grtzzz |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jongens,
Weet iemand hoe je preçies een auto uitvoerd (uit nederland) en weer invoerd in België? dit ivm met interesse van 1 van onze zuiderburen groeten, jacco |
|
|||
|
|||
Hoort de koper dat niet te regelen??
Suc6 met de verkoop, weer een mooie golf 2 minder in gorredijk Maar goed ff in het kort dan .................................................. ................................................. Een voertuig uitvoeren Als u als geregistreerde eigenaar/houder uw voertuig wilt uitvoeren, moet u ervoor zorgen dat de registratie wordt beëindigd. Voor uitvoer gaat u naar een RDW-keuringsstation , naar de Klantenservicebalie in Zoetermeer of Veendam. Openingstijden keuringsstations voor uitvoer: Voor specifieke openingstijden en diensten van de betreffende keuringsstations kunt u contact opnemen met de RDW Klantenservice. Behalve bij buitenplaats Axel kunt u bij de RDW-buitenplaatsen niet terecht voor uitvoerverklaringen. Voor het aanmelden van de uitvoer heeft u nodig: een geldig legitimatiebewijs Het Tenaamstellingsbewijs en het Overschrijvingsbewijs van het kentekenbewijs. De RDW-medewerker vraagt u om een 'uitvoerverklaring' in te vullen. U overhandigt het ingevulde formulier en de kentekendocumenten aan de medewerker. Ook de kentekenplaten levert u in. Na controle krijgt u van de medewerker: een uitvoerverklaring in tweevoud: het origineel (wit) en een kopie (de groene doorslag). Deze uitvoerverklaring is het enige bewijs dat uw voertuig officieel voor uitvoer is aangemeld in de kentekenregistratie en dat u niet langer aansprakelijk bent voor de voertuiggebonden verplichtingen. het gestempelde Tenaamstellingsbewijs Op het moment dat de RDW de uitvoer accepteert, vervalt de geldigheid van het kentekenbewijs. U mag dan met uw voertuig geen gebruik meer maken van de openbare weg, tenzij u een uitvoerkenteken aanvraagt. Een aantal belangrijke zaken: De geregistreerde eigenaar/houder kan nog steeds tekenen als het Overschrijvingsbewijs mist. Het is niet verplicht om het Voertuigbewijs te tonen bij uitvoer. Als het Voertuigbewijs mist, is het aan te raden om een vervangend kentekenbewijs aan te vragen voordat u de het voertuig voor uitvoer aanmeldt. Sinds 1 juni 2004 is het verplicht om het volledige kentekenbewijs in het buitenland te tonen! Als u een voertuig voor uitvoer aanmeldt bij de RDW hoeft het voertuig niet te worden getoond. Last edited by Domi : 11-03-2006 at 07:53. |
|
||||
|
||||
is dat een cd rekje van fisher of een voor cassete .
als het het cd rekje is wil je m dan niet verkopen ????
|
|||
|
|||
thx voor de reaktie
Het is verder idd voor de koper, maar ja een handje helpen kan altijd toch jacco |
|
||||
|
||||
zijn de velgen los te verkopen?
zo ja, wat wil je dr nog voor hebben?
|
|||
|
|||
Quote:
nee de velgen zijn niet los te koop. Je mag natuurlijk altijd de auto kopen, de velgen eraf halen en hem proberen op blokken te verkopen groetjes, Jacco |
|
||||
|
||||
Waar staat de wagen?
|
|
|||
|
|||
de auto staat in nieuwehorne...dat is vlakbij heerenveen.
groet, Jacco |
|
||||
|
||||
Auto staat pas sinds 6 maart op jouw naam klopt dat en waarom verkoop je hem dan alweer.
Hoe is de technische staat van de auto? |
|
|||
|
|||
Grijns...info is ook te gemakkelijk te krijgen bij het RDW hè ;-)
Goed hier het hele verhaal (verkorte versie dat dan wel ;-): Mijn broertje heeft een polo gti aangeschaft zo'n dikke 2 maand geleden. De ice was zijn vorige liefje. Nu heeft hij een verzekering afgesloten bij een andere maatschappij en moest hij dus een bonus verklaring overleggen voor de jaren die hij schadevrij heeft gereden. Aangezien de ice nog op zijn naam stond en hij dus de verzekering niet op kon zeggen zat hij met een probleempje... ongeveer een maandje geleden speelde bij zijn grote broer (ik zei de gek dus) ook de drang naar wat nieuws. Dus heb ook ik besloten te gaan kijken naar een nieuwe auto. Ik had alleen de mazzel dat ik mijn 2 auto's (een golf 4 tdi en een golf cabrio Genesis) binnen 3 weken waren deze auto's verkocht (lucky me ). Rond 1 maart kreeg mijn broertje weer een brief van de verzekeringsmaatschappij dat zou nou toch echt dat papiertje wilden zien of de verzekering zou aangepast worden. M.A.W. ik had een auto nodig en hij het papiertje. dus hebben we hem maar overschreven naar mijn naam en nu regel ik dus ook de verzekering. De auto rijdt nu iedere dag 80km (en ik moet zeggen hij bevalt erg goed...maja ik wil zelf een cabrio TDI.....) Mochten er vraagtekens zijn...alle papieren zijn gewoon aanwezig dus alles is controleerbaar dat is dus "in het kort" waarom hij opduikelt bij het rdw als zijnde op naam gezet op 6 mrt. (topic is btw ook al aangemaakt op 2 mrt ;-) bij vragen gewoon even in het topic zetten... ik reageer wel. (mailen mag ook, maar jou vraag kan ook die van een ander zijn...dus is in het topic wel makkelijk. zoals het nu staat ga ik maandag a.s. naar onder in nederland (bij breda) dus als er iemand interesse heeft uit onder in nederland, dan kunnen we wel iets afspreken (ga kijken bij een cabrio TDI) Technische staat van de auto is Top, hij is altijd HEEL goed verzorgt. de mensn die hem op meetings hebben gezien kunnen dat beamen. Mocht even van deze mensen het nog even in het geschreven woord willen bevestigen dan graag ;-) groet, Jacco |
|
||||
|
||||
Ik heb je even een PM gestuurd.
Bedankt voor je uitleg iig. |
|
|||
|
|||
Upje
DEZE WEEK 2100 euri zonder de apparatuur in de kofferbak: € 1999 jacco p.s. deze prijzen staan vast....minder dan dit....dan blijft ie gewoon in de garage staan |
|
|||
|
|||
Ok Ok....ik gooi de tank ook nog voor je vol.
Wie maakt mijn garage leeg? jacco |
|
|||
|
|||
UPJE
Kom op jongens, is de prijs zo gek dan? 1950 euro ALL in!!! Bieden mag altijd! jacco |
|
|||
|
|||
Quote:
****GERSERVEERD TOT ZONDAG OCHTEND**** |
|
|||
|
|||
wegens niet reageren eerste gegadigde. gereserveerd tot dinsdag a.s. voor de 2e
wat is dat toch, je doet de prijs onder de 2000 en tig mensen zijn geïnteresseerd... rare jongens hoor...die romeinen jacco |
|
||||
|
||||
Wat voor motor ligt er eigenlijk in? En ook te koop zonder audio, sportstuur en achterlichten?
|