![]() |
|
||||
|
||||
![]() wie heeft er een puma asje liggen waar ie toch geen hol mee doet?
wil gaan versmallen maar ondertussen wel doorrijden ![]() greetz jens
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() wat is dat?
ik ben toevallig vandaag op de sloop geweest, daar stond nog n kevertje (zo'n olifantenpoot, weet niet precies van wanneer enzo dat ding is) en ik moet morgen weer terug daarheen. als je me effe aangeeft wat 't voor iets is en wat 't mag kosten kan ik wel effe voor je nazien en 't d'r af sleutelen.
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog wel een originele vooras liggen. kun je zelf verlagen en versmallen.
|
||||
|
||||
![]() ik heb zelf ook nog een orginele vooras liggen.
![]() is een een verlaagde vooras (met rasterplaatjes)
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Heb een PUMA as gehad, dont go there. zijn vaak krom en slechte kwaliteit. maak er zelf 1 met adjusters van franky. gister ook nog gedaan, 30 min(maar dat weet je vast wel).
|
||||
|
||||
![]() krom? zeker krom, net een stoeprandje gepakt....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 10-08-2006 at 19:51. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dat snap ik ![]() ![]() ben er denk ik al uit hoe hem weer recht te krijgen maar mocht er nog iemand zijn die een ouwe heb liggen voor een mooi prijsje, slet me know ![]()