|
||||
|
||||
Waar kan dit op, en wat is het waard?
Zondag (morgen dus) ga ik me deze ophalen, maar ik heb geen idee of de prijs ok is en waar ze op passen.
Zou me iemand misschien wat meer hierover kunnen vertellen, en heeft iemand foto's van randen van dezelfde breedte op een velg gemonteerd? Past dit alleen op RS, of ook op RM? Alle info is welkom! De link!
|
|||
|
|||
Dit zijn randen met 30 boutjes, dus dat is voor RM.
Rs heeft volgens mij iets meer boutjes. |
|
||||
|
||||
rm en rs hebben in de maat 15" beide 30 boutjes, dus maakt niks uit.
|
||||
|
||||
Quote:
Daddy's got a brand new ... old Audi 80. En de OV is pleite, maar grappig Luuk. Blijft er nog iets van de ET waarde over als ik deze op RM schroef? Op de RS kan ik de ET wat bewerken door er ook een andere binnenrand op te zetten, maar aan deze randen te zien zal de velg dan erg breed gaan worden, niet?
|
|||
|
|||
Ik denk dat je in min komt met rm.
|
||||
|
||||
Als je deze op een rm-hart schroeft kom je idd zwaar in de min, kun je niet kwijt onder een gewone golf. Zijn dit niet van die randen die gebruikt werden ism met rieger-ombouw? Totale breedte zal iets van 10-11j worden, als ik naar die randen kijk.
|
||||
|
||||
Heb ze zojuist opgehaald. Ze zijn in ieder geval recht en in orde zover ik kan zien. Ze hebben alletwee een of twee hele kleine putjes, maar niet echt iets noemenswaardigs.
Twee stuks voor 40 euro, vond ik niet echt duur.