|
||||
|
||||
mijn 64-er kever
Hallo, ik ben Coen, kameraad van hajee,en heb nu een keverproject:
dit is mijn 64-er kever, nu nog mee bezig, hij is al door mij verlaagd, paar 165/50/15 eronder, zo moet het ongeveer worden: dit is m'n oude 72-er: en deze golf is ook nog van mij: |
|
||||
|
||||
ff foto van de verlaagde vooras, met de plate 165/50 band:
|
|
||||
|
||||
coole kever
|
||||
|
||||
ben benieuwd!! wordt wel wat gaafs!
|
||||
|
||||
ziet er erg goed uit...
|
||||
|
||||
Ik ga hem volgende week rollen (mat muis grijs)! en dan zal ik er nog wel een paar meer foto's op zetten.
Ben nog op zoek naar een 12 v dinamo + steun, als iemand er een heeft en hem kwijt wil laat het me dan even weten? BVD |
|
||||
|
||||
Vind alle 3 je auto's vet
Die gele kever heb je verkocht neem ik aan? Verlagen ziet er netjes uit Succes nog!
|
||||
|
||||
Ja die Gele kever heb ik verkocht! wou toch graag een oudere (met liggende koplampen en dikke raam stijlen) Heb ook nog een golf gti bj '79 maar dat is nog wel een heel project hij namelijk helemaal uit elkaar en staat nu bij de spuiter om gespoten te worden, is namelijk een nieuw frond in gekomen en twee wielrandjes achter twee voorschermen en een nieuwe motorkap, dus dat duurt nog wel even. Maar daar zal ik ook nog wel een keer een aantal foto's van plaatsen.
|
|
||||
|
||||
Plannen zien er goed uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat! Keep up the good work!
Golfje is ook erg leuk, btw!
|
||||
|
||||
Heb vandaag effe een litertje Histor schoolbordenverf kleur: 7022 Umbragrau gehaald, 't is de zelfde kleur maar dan mat. (Hopen dat ik er genoeg aan heb.)
|
|
||||
|
||||
Gaaf ding, ligt wel goed laag zeg
|
||||
|
||||
Goeie collectie ridez!!!
Zijn net elastiekjes om je velgen!
|
||||
|
||||
Mooie vooruitzichten allemaal, ben ook wel benieuwd naar die gti van je :P
|
||||
|
||||
Nou ik heb er nog een gti bj '80 bij gekocht hij wordt zaterdag bezorgd als alles goed gaat. Ik maak wel effe wat foto's (zit wel wat werk aan hij ligt namelijk helemaal uit elkaar, maar dat is geen probleem.)
|
|
||||
|
||||
sjezus
waar laat je al dat materiaal heb je soms een oude schuur of loods? |
|
||||
|
||||
Ja heb een hal van 7 bij 16 (zie eerste foto) en m'n '79 gti staat bij de spuiter
|
|
||||
|
||||
Kever ziet er goed uit! Lekker laag!
Golfje is ook netjes! Ben benieuwd hoe je kever gaat worden, veel succes ermee |
|
||||
|
||||
Hierbij een foto van m'n nieuwe gti orgineel nl bj '80 (hij is vandaag bezorgd.) er zit wel wat werk aan maar ja dat houdt je van de straat.
Effe strippen en klaar maken en dan naar de spuiter. (het is de linker de rechter is van Tiefleger.) |
|
||||
|
||||
nice pics.
|
|
|||
|
|||
Quote:
|