|
||||
|
||||
steenslag kapjes
Hallo leute,
ik heb al lopen zoeken, maar kon niks vinden hierover. zijn die steenslag kapjes voor de achterste wielkast voor mk1 nog te verkrijgen?
|
||||
|
||||
bij www.volkswarenhaus.de zijn ze weer te verkrijgen! nieuw, geloof iets van 40 euro ex verzenden, ik moet ze ook nog bestellen
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
thanks, had laatst al gekeken op volkswarenhaus.de, zal laatst er wel weer bijgezet zijn. weet je toevallig of dat inclusief bevestiging is? ik weet wel dat de klipjes om ze te bevestigen bij de dealer verkrijgbaar zijn als ze er niet bijzitten.
|
||||
|
||||
hier was laatst ook al een discussie hierover:
http://www.golf1-ig.de/board/read.php?1,13490 daar was zelfs de rede van twee verschillende kleuren, zwarte en/of grijze, naar welke ben jij op zoek? |
|
||||
|
||||
zwart liefst, maar grijs is ook goed
|
||||
|
||||
bij het volkswarenhaus zijn ze zo te zien zwart, er is zelfs de rede van original-Teile, maar of dat zo is waag ik te betwijfelen, dingen die al sinds eeuwen niet meer bij de VW-dealer te verkrijgen zijn, en bij hun zou men dan nog steeds originele kunnen kopen.....jaja, maar goed, als ze enigzins passen kun je ook daarmee tevreden zijn.
|
|
||||
|
||||
ik ben nog op zoek naar de 'clipjes' om ze te bevestigen, die zijn dus nog wel verkrijgbaar bij de vw dealer? weet iemand toevallig of je ook de clipjes voor een lx-onderlip nog kunt krijgen?
|
||||
|
||||
Quote:
lx, gx, c, cl, gl enz. onderlipjes zijn dezelfde, niks specifiek op een uitvoering gericht. |
|
||||
|
||||
Ik heb ze besteld! Ben benieuwd wanneer ze binnen zijn. Nu nog effe langs de dealer voor de clipjes.. (hoop dat ze nog te verkrijgen zijn)
|