|
||||
|
||||
Scirocco shots
Het leek me een mooie tijd voor wat Scirocco foto's, dus post ze hier als je wat hebt!
Eerst de mijne En mijn favoriete type 1: |
|
||||
|
||||
Zo die laatste is wel heel erg kicke!!
|
|
||||
|
||||
Scirocco 1 schopt kont idd! Die onderste heeft alleen een beetje té grote wielen, maar das een kwestie van smaak.
|
||||
|
||||
type 1 en 2 zijn beide zeer mooie modellen. maar die onderste kickes ass
|
|||
|
|||
Je hebt die van jou ook flink op haar buik gelegt.
Alleen even de spiegels en bumpers wit spuiten |
|
||||
|
||||
Populaire thread dit!
Dan maar zelf nog een foto erbij mikken: |
|
||||
|
||||
ik denk dat dit komt omdat bijna elke sciroccorijder stiekem ook op het sciroccoforum zit.. en de meeste plaatjes daar staan...
Ik heb geen uploadpagina anders kon ik er nog wel een paar bij plaatsen van mijn schatjes... |
|
||||
|
||||
Zal binnenkort ff mijn "Festplatte" gaan afstruinen, want daar staan vast nog wel Roc's op.
Grtz............. LRR EDIT: PC is even uit de running........videokaart "im eimer". Foto's houden jullie tegoed !!!
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by Little Red Rooster : 02-03-2006 at 10:33. |
|
|||
|
|||
Quote:
Zal ik er ook enkele bijzetten? |
|
||||
|
||||
beetje gesjopt, dat wel |
|
||||
|
||||
@arnus71, deze velgen geven je scirocco wel heel andere look, dei zwarte velgen met chrome dop vond ik eigenlijk wel heel mooi op jouw scirocco. |
|
||||
|
||||
@Vossie: ben erg benieuwd naar het eindresultaat van je resto, wordt goed aangepakt, dat is duidelijk!
Quote:
Tja, soms wil je eens wat anders he? Heb ook nog andere velgen in de tussentijd eronder gehad, maar vind de ronals toch het mooist denk ik. |
|
||||
|
||||
@ arnus71 vreemd dat ik je scirocco nog nooit heb zien rijden, terwijl we uit dezelfde stad komen! Was me nog niet eerder opgevallen...
|
|
||||
|
||||
Hier 1 fototje van mij rocco (zal er binnenkort een paar meer maken)
Oops nu weten jullie ook gelijk de kleur de kleur is toch wel lastig te zien op deze foto |
|
||||
|
||||
zal ik ook maar ff een paar posten
vossie gespot
|
||||
|
||||
Quote:
aargh, zombie |
|
||||
|
||||
@arnus71, andere velgen geeft een heel ander totaalplaatje. De keuze van de velgen voor de type 1 is ook erg lastig, teveel mogelijkheden.
Als je benieuwd ben naar de resto, u mag altijd een keer langskomen voor een "kijkje in de keuken". |
|
||||
|
||||
@ sciroccofreak
hey!!!!!! Dat ziet er goed uit.....laat je ons pas resultaat zien als alles af is??!!! meer pics meer pics!!! |
|
||||
|
||||
die met corradofront is wel verry special zeg
|
||||
|
||||
Zoals beloofd:
Grtz............ LRR