|
|||
|
|||
1976
even snel voorstellen!
ik ben martijn kom uit het frieze land uit zwaagwesteinde ben al een poos op het forum maar heb onlangs mijn naam veranderd van martjin86->mkI1976 past wat beter bij de auto.... heb de auto sinds 2 jaar in mijn bezit en hij bevalt me prima! hoewel ik er maar 2500km mee gereden heb. auto is vanaf de grond af aan helemaal uit elkaar geweest en weer in me kaar gezet!..en dit is het resultaat! martijn |
|
||||
|
||||
super martijn !!
|
||||
|
||||
Prachtige Einser! Maareh:
"Er zijn geen gegevens gevonden voor het kenteken KB-16-ZB" wou nog even op de RDW-site wat gegevens bekijken (kan het niet laten ), en toen kwam ik dus bovenstaande zin te zien bij het invoeren van het kenteken.
|
||||
|
||||
mooie auto, let op datje die gti lip er niet af rijd
|
|
|||
|
|||
Sow ziet er netjes uit!
|
||||
|
||||
heel dik hoor...13" hoort gewoon op een golf 1 eigenlijk....maar ik vind het persoonlijk shit rijden, omdat je heel laag moet om mooi te kunnen zijn...
hoeveel voorspoilers en carters heb jij nu kapot gereden?
|
||||
|
||||
Friesland represent... zitten inmiddels heel wat noordelingen hier op het forum.
mooie auto
|
||||
|
||||
zeker wel een strak karretje
|
|||
|
|||
Mooie auto idd! Gekocht van ronny uit omgeving tiel ofniet?
|
|
||||
|
||||
Mooie auto hoor... beetje teveel chroom en jammer van die niet originele lichten, maar da's mijn smaak! Is het een GTI?
|
|
||||
|
||||
zodeju, nog kruiskoplamjes erin en hij is helemaal af naar mijn smaak, maar wat een ding! Wees er maar zuinig op!
|
||||
|
||||
nette bak hoor! wou dat de mijne er zo uit zag!
|
||||
|
||||
Ik ben je wel een paar keer tegen gekomen op de weg afgelopen zomer
Auto ziet er goed uit |
|
||||
|
||||
ik heb volgens mij deze wagen ook wel eens zien rijden..mooi verschijning hoor!!!
|
|
|||
|
|||
@type 17
je hebt helemaal gelijk!! klopt..k had er kenteken kb-16-zb op..maar aangezien dit kenteken uit `83 kwam heb ik het naar de RDW gestuurd en heb ik er nu een ander kenteken op namelijk 26-hr-39 zoek dat maar eens op op RDW...dit zijn namelijk nog foto`s van vorig jaar.. en jonges!! bedankt voor jullie reacties!! Last edited by mkI1976 : 09-03-2007 at 11:31. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit martijn
|
|
||||
|
||||
Coole mk1!
Alleen vind ik die dikke onderlip een doorn in het oog. Verder top! |
|
||||
|
||||
Echt supergaaf!!! ik ben trouwens van plan om ook mijn ruitenwissers te laten verchromen.. vind het zo gaaf!
|
|
||||
|
||||
Quote:
helemaal mee eens. verder erg gaaf met de atsjes