![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
het wordt eens tijd dat ik mijn poloke hier ook eens neer zet. Ik heb de wagen 1 jaar geleden standaard gekocht. Je ziet adhv d efoto's hoe hij evolueerde om tot het eindresultaat op tramonts te komen. Laat gerust je mening achter, Groetjes Stoffe Veranderingen: - KW variante 1 - Tramont TY2 14'' 8J en 9J breed - Capo dichtgewerkt + kamei grill - Stootlijnen glad en gespoten, idem klinken en spiegels - Wiechers veerpootbrug - Uitlaat full inox - Witte pinkers audi a4 / bora - Gti - voorlip (oem) Dat is het zowat. (foto's volgen) |
|
|||
|
|||
![]() ![]() fotos ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() standaard:
![]() Eerste carroseriewerken ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() 15'ers 7J breed:
![]() 14' 7en8j STEFFAN BCW FUNF STERN En dan de vette sh*t ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() More:
BLING BLING ![]() On the road: ![]() Dit is het zowat. Mijn bedoeling is om de wagen behoorlijk origine te laten. Veel zal er dus niet meer gebeuren. Enkel nog eens wisselen van velg. Rs bv. Greetz Stoffe |
|
||||
|
||||
![]() Mooie bakkie zo met die velgen!
|
|
||||
|
||||
![]() Ubergeile wieltjes die tramonts....kost wa maar dan heb je ook wat!!!
grtz...Vic..
|
|||
|
|||
![]() Tramonts zijn inderdaad pareltjes hè, zeker in 8en9 breed.
Bedankt voor reacties. P.S.: De velgjes mogen na dit seizoen eventueel de deur uit. ca. november > silko206@hotmail.com indien interesse |
|
||||
|
||||
![]() zeker mooi die tramonts.
wat zal de richtprijs zijn ongeveer?? |
|
||||
|
||||
![]() echt wel uber velgje4s! op chris zijn cabrio staan ze ook super
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg goed uit.......
|
|||
|
|||
![]() Richtprijs gezien perfecte staat en nieuwe contisports NU zal wel rond de 1300/1400/1500 euro hangen denk ik, afhankelijk van de staat binnen enkele maanden.
Nog paar shoots: Dik kontje ![]() BLING BLING |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Deze werden besteld bij Tramont zelf. En français s.v.p. : ![]() TRAMONT s.a. Z.I Coron - B.P. 78 01302 BELLEY CEDEX FRANCE Téléphone (France): 04.79.81.43.14 Téléphone (Outside France): +33.4.79.81.43.14 Fax (France): 04.79.81.13.28 Fax (Outside France): +33.4.79.81.13.28 E-mail : tramont@wanadoo.fr Web: http://www.tramont.fr Die gasten zijn behoorlijk snel. Geld storten en 1.5 week later in de bus. Greetz |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf kenteken swa...
|
|||
|
|||
![]() Waarom vind je SWA gaaf?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha, mooie wagen
|
|||
|
|||
![]() Mooie wagen stoffe, ik mis tog wat de 15 inch bbs rsjes 7j en 8j
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha, fun ![]() Ik zit nu weer op tramonts, dat zal deze zomer zo blijven. Als de tramonts deze winter de deur uit zijn kunnen RSjes een optie zijn. prachtvelg ja. Interesse >silko206@hotmail.com |
|
||||
|
||||
![]() wat zijn eigenlijk de et waarde van de velgen???
en wat voor banden maat ligt er voor/achter op?? alvast bedankt |