![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() eens kijken voor hoeveel ze weg gaan!
|
|
||||
|
||||
![]() Staan nu op 200 ,belachelijke prijs.
En polijsten kan je wel vergeten,is een heel vreemd soort allu dat geel goud wordt als je ze polijst. Als je effe een rondje porsche slopers doet heb je ze voor onder de 100 euro. |
|
||||
|
||||
![]() Kan iemand mij vertellen hoe je ze aanpast? alleen het heveltje overzetten? hoe krijg je het "as-je" eruit? dat zit nl geklemd... Of iets aan het heveltje aanpassen?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou als je voor mij een setje kunt vinden onder de 100 euro wil ik wel drie setjes.. ze gaan bijna allemaal voor 200+ weg edit: maar je hebt wel gelijk dat het ongeloofelijk belachelijke prijzen zijn. Last edited by classicline : 09-07-2006 at 13:12. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.volksforum.com/forum/sho...8&page=12&pp=20 asje kun je er heel simpel uit tikken |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Prijs gaat echt nergens over maar dat zeg ik wel vaker tegen mannen die met klinken aankomen... ![]() Heb al een aantal setjes gepolijst en het is inderdaad een kleeeeeeeeeere werk.. je denkt dat het goed gaat en nog geen seconde later ben je er doorheen gepolijst.. en voordat je die zwarte lak eraf hebt ben je ook een dag verder. Want als je gaat schuren dan schuur je meteen het allu er af. Je kunt beter 2 setjes kopen zodat je een reserve klink hebt.... maar ja dan word het vrij kostbaar!!!!!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ze zijn zwart geanodiseerd en dat zit altijd goed vast.
En zoals altijd bij MIVW zoeken wij altijd net zo lang totdat we het voor weinig hebben ![]() Je kan wel meteen 200 gaan bieden maar je kan ook een porsche rijder aanhouden en vragen of hij ze wil ruilen voor normale,is mij al een keer gelukt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oh ja ,nee ze zijn er niet zonder sloten,voordat iemand het vraagt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je helemaal gelijk in niet zeggen dat ze voor vw zijn, zo heb ik het ook gedaan, en ik heb ze in twee delen gekocht, eerst gezegt dat mn linker gesloopt was door inbraak en dat vonden ze wel sneu.., en zo ook rechts bij een andere sloop. dan kun je ze idd wel voor een stuk minder krijgen maar de meeste van die gasten weten ook dat er mensen zijn wie er wel zwaar geld voor betalen en dat is wel jammer. ze doen net of ze van goud zijn haha |
|
||||
|
||||
![]() Het mooie is dat ik zwarte klinkjes zoek
![]() Dus niet geschuurd, gepolijst of wat dan ook... De man van de MP-advertentie vraag trouwens 250€ voor de klinken! Waardeloos veel natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 250€ voor een paar klinken
![]() In het zwart vind ik ze wel dik .. maar ga er niet zoveel geld voor geven. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Suc6 met de wielen dan ![]()
|
||||
|
||||
![]() mijn set mag ook wel weg voor 250 euro... haal ik wel een nieuw setje...
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is het zo? Was bij de ombouw trouwens niet nodig geweest, heb ik iig niet gedaan... maar heb wel 2 klinken verneukt... en nu met 2 neppo's gedaan... en das wel zoooooown troep heh! Maar goed, ik heb nu dus chromen klinken, maar moet natuurlijk de Porsche klinken hebben... en die wil ik niet verknoeien.... Maar dat asje er makkelijk uit tikken? egnie! ![]() ***edit: gelukt! vanavond even erop zetten... :P Heb ik weer 2 setjes chromen klinken over, waarvan 1 slotloos....***
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tommy : 10-07-2006 at 16:07. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb mijn Porsche klinken ook voor 75E gekocht.
|
||||
|
||||
![]() Ik voor 10 euri! hehehehehehehehe
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja maar jij woon in leusden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb veel meer over voor een set velgen dan voor een setje klinken hoor ![]() Trouwens, na lang zoeken nu een mooi en zeldzaam setje op het oog voor een heerlijke prijs ![]() Hoor je nog over als de koop door gaat ![]() |