Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 01-08-2006, 18:12
sciroccoGTII sciroccoGTII is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,281
Default versnellingsbak vraag

Goedenavond,

Ik ben bezig met een turbo opbouw van een 1.8 8V en dacht eraan om gebruik te maken van een G60 onderblok, i.v.m. zuigerkoelers.. Past hier een normale 8V bak achter of moet hier beslist een G60 bak achter?? Is het verder ook noodzakelijk om een bij een G60 onderblok een G60 kop te gebruiken of kan hier ook een 8V exemplaar op? waar heeft een G60 de verbrandingsruimte BTW?? i.v.m. keuze kop

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen zodat mijn K-Jetronic turbo rocco binnenkort dde eerste meters kan gaan maken

Greetzz,
Reply With Quote
  #2  
Old 01-08-2006, 21:57
J-9A-N's Avatar
J-9A-N J-9A-N is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,678
Default

Je kunt beide bakken gebruiken mits je ook de bijbehorende koppeling
gebruikt kompleet met vliegwiel en drukgroep.
Voor het blok zou ik ook de g60 kop gebruiken,aangezien deze de goede
compressieverhouding heeft en de kleppen bestand zijn tegen de hogere
temperaturen van een turbomotor.
Voor het inbouwgemak zou ik een 8v of 16v bak gebruiken.
Hier hoef je nml geen steun voor aan te passen,dit is bij een g60 bak
wel nodig.
veel succes.
Groeten Jan.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 03:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum