|
||||
|
||||
Passat LS uit '74
Ik zag deze passat op marktplaats..
Ik vind het echt niet zoveel geld voor eentje uit '74 Als ie tenminste niet verrot blijkt te zijn.. 3 maanden geleden heb ik een zelfde uit '76 gekocht..helaas niet voor die prijs.. http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...s/42800525.html
|
||||
|
||||
kennen wij een alex?
want die biedt als enigste |
|
||||
|
||||
De auto heeft een gereviseerd 1800cc motorblok staat er, jammer, als ze dan toch een gereviseerde blok erin moesten bouwen, waarom dan niet meteen een oorspronkelijke 1500 of 1600cc?
De bezitter heeft trouwens deze auto pas sinds 31 maart dit jaar(bron RDW.nl), waarom na pas bijna 4 maanden alweer weg? Zeker even snel flink wat geld proberen te verdienen Last edited by Type 17 : 24-07-2006 at 13:06. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hoezo? Ik vind dat echt geen geld voor die passat hoor.
|
||||
|
||||
1300,- Euro valt idd. nog wel mee, zeker voor dat bouwjaar, maar ik blijf het vreemd vinden dat, zeker zo´n oude auto, na amper 4 maanden wordt doorverkocht.
|
|
||||
|
||||
Ik kan me nog herinneren dat 'ie een tijdje geleden op MP stond met andere velgen, wel die Audi stoelen erin - prijs was toen ook niet hoog.
|
|
||||
|
||||
is dat de originele kleur?
kan iemand me de kleurcode daarvan eens geven? ziet dr echt mooi uit
|
||||
|
||||
dat zal de originele kleur zijn. Kleurcode zou ik zo niet weten, ik tip vipergroen, of weet iemand anders hier het precies?
Last edited by Type 17 : 24-07-2006 at 14:22. |
|
||||
|
||||
lijkt ook wel een beetje santosgroen.. maar ik weet niet meer of dat nou ook metallic was