|
|||
|
|||
Te koop: Belgische Golf G60 in nieuwstaat.
Ik zet hem hier even te koop, deze auto is van een kennis van mij:
Golf G60 1990, in augustus 2003 herschildert in het bordeaux, koffer verkleind en gecleand, achterklep spoiler ms design, (logo achter, deurstrippen, knipperlichten in voorvleugels, dakantenne, antenne voorvleugel verwijdert), achterbumper bijgewerkt: uitsparing voor uitlaat en sleepoog toegewerkt, cupdiffuser, deurgrepen verwijdert, M3 spiegels, enkel ruitenwisser, gleuven van mercedes in rechter voorvleugel, rallye front met nieuwe koplampen, latje voor de lichten, heldere knipperlichten vooraan met standlicht, achterlichten volledig doorschijnend(lampjes zijn witte leds die rood oplichten) motor 186.000km, groot onderhoud gehad, heb nog een collector van supersprint liggen 4-2-1 zonder katalysator, g-lader bewerkt en gereviseerd, 68mm poulie, chip sls rs, rallye intercooler, uitlaat inox( dit is een zij uitlaat langs beide kanten 200*50), schroefkit van koni, remschijven vooraan EBC met groene blokjes, vooraan rondom nieuwe gewrichten, nieuwe schelpen vooraan en achteraan van de vering van bonrath, vooraan voorzien van bonrath rubbers in de draagarmen, veerpootbrug sparco vooraan en onderaan en eentje achterin, corrado interieur achterin en voor 2 elektrische recaro's, velgen bbs rm 15" met goede banden en eventueel nog een setje velgen: Nothelle 16" gepolierd. Foto's op aanvraag, Povtk. Grzt Sebbe Foto's staan in mijn album, mail van Sebbe: sebbe_wauts@msn.com |
|
||||
|
||||
Er moet een prijs bij.
|
|
|||
|
|||
ok dan 20.000 euro of notk.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
waar in belgie staat ie?
|
||||
|
||||
Omgeving Gent.
|
|||
|
|||
Van Halle/ Brussel.
|
|
|||
|
|||
waarom een cupdiffusor als je een sidepipe hebt!? :S
maar wel heeeleee vette bak hoor!! super...alleen euhh..hoe moet een nederlandse kentekenplaat daar oppassen?
|
|||
|
|||
Prijs: 5500 Euro.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Een echte (race) defuser zorgt voor downforce Met de uitlaat heeft dat echt heeeel weinig te maken.. Wat zou een cupdiffusor dan volgens jou met de uitlaat doen?
|
|
||||
|
||||
d'r zijn mensen die denkee dat een cupdiffuser die vorm heeft om je twee uitlaateinden te herbergen.
downforce... da's toch een laag uitlaatgeluid dat naar de grond gericht is.
|
||||
|
||||
Jaap, kun je in een andere topic eens wat meer foto's posten van dat apparaat met die diffuser??
Back on topic: Wie wordt de nieuwe eigenaar van deze prachtige G60?? |
|
||||
|
||||
Er zijn mensen die weten dat de sierdiffusors die uitsparing hebben om een uitlaat te herbergen. En met downforce hebben die sierdiffusors weinig te maken.
Back on topic: Wie wordt de nieuwe eigenaar van deze prachtige G60?? Ik vind het trouwens een mooie auto! |
|
||||
|
||||
moest ik het kunnen betalen was ie van mij....
*tip van de dag* misschien ook ff op cleaned.be zetten
|
|||
|
|||
Is gewoon een mooie bak daarom zet ik hem ook hier neer en vind je die diffuser niet mooi? Dan haal je hem er toch gewoon af?
|
|
|||
|
|||
HEEELLEEEE strakke bak!!!!!
En absoluut niet duur voor die auto....... Kan me n og herrineren dat mijn golf g60 al bijna 6000 euro opbracht, en deze is toch zeker een stuk mooier qua uiterlijk. |
|
||||
|
||||
tering hell...dat noem ik nou nog eens een vet kleurtje
|
|
|||
|
|||
hoi,
kan ik de auto is komen zien, ik ben van brussel ook dus das geen probleem voor mij .... Kan je me is jouw gegevens mailen en tel nr ook als het kan??? Alvast bedankt Greetzzz Gregg Greg_Zeus@hotmail.com |