|
|||
|
|||
Foto's VW movement
|
|
||||
|
||||
fijne wagens, was het drukker dan het op de foto's lijkt of..?
|
||||
|
||||
sowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww die keeeeeeeeeeeeeeeev is echt laag, rijdt ie ook zo
Ziet er vet uit
|
||||
|
||||
Die Belgische? die is met airride.
|
||||
|
||||
Ben gister tussen t NK-zwemmen door ook nog ff geweest en was er om 14:30....... volgens mij waren de meesten al weer vertrokken. maar wat er nog stond waren zeker goede auto´s.
|
|
||||
|
||||
waren een hoop mooie auto'tjes daar.
|
||||
|
||||
Ik vond het een leuke meeting! alleen een beetje jammer van de regen!
Wat ik wel erg slecht vond was dat er niet gemeld werd dat de prijsuitreiking eerder begon... Anders waren we nog wel een half uurtje langer gebleven! Niet dat ik überhaupt iets zou winnen maar toch vind ik dat altijd erg leuk om te zien! Een grote overwinning gisteren was wel dat mijn broertje eindelijk van zijn bmw geloof toch overgegaan is op VW Hij gaat sparen om zich deze winter een Golf 1 cabrio te kopen |
|
||||
|
||||
Quote:
Airride!
|
||||
|
||||
Quote:
Jammer dat je al weg was, had je golf ook wel eens in het echt willen zien.. Heb m tenslotte ook zo´n vier uurtjes op een foto bekeken |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja we hadden geen jassen en geen paraplu's bij ons en het regende zo hard, en met de lange terugreis die nog op ons wachtte zijn we maar gegaan. Aangezien de prijsuitreiking toch nog lang niet zou zijn Ik vond m'n golfje gisteren ook niet echt optimaal, hij was vies, ik had geen schoonmaak spullen bij me om ff de wielen te wassen.... En de zon scheen niet Volgende keer beter! De cleaned mannen hebben em wel nog gespot |
|
|||
|
|||
Quote:
yep das mijn keverke... en ja airride om het veilig te houden hé maar in 2005 heb ik wel zo rondgereden.... een kort filmke van de heenrit http://media.putfile.com/vw-movement-2 en dan terug... natte voeten... http://www.youtube.com/watch?v=doFPrfg382Q greetzzz wim
|
||||
|
||||
ben ook 5 minuten geweest... na het leren van mijn tentamens. maar iedereen ging net weg jammer genoeg. marko (dr low) stuiterde nog bijna over mijn tenen heen :p en op de terugweg nog een stukje achter emiel gereden. veel spannender als dat heb ik het niet ervaren maarja, ik was ook veel te laat.
|
|||
|
|||
het was idd wel jammer van het weer veder wel wat leuke wagentjes gezien.....was er helaas ook pas laat om 14.30.....
|
|
||||
|
||||
Quote:
En ik heb je niet eens gezien . Ik koop wel een nieuwe bril
|
||||
|
||||
foto's ook online op www.vw-speed.nl onder meetings binnenland
|
||||
|
||||
Quote:
De volgende keer loop je gewoon ff naar die blauwe golf 3 met die gepolijste wielen achter je... en dan komt dat heus wel goed met dat schoon maken... we hebben meestal wel een emmertje en een sponz bij ons..... gr Joossie
|
||||
|
||||
Quote:
Ben nog wel even bij jullie komen staan maar je was zo druk met je wielen poetsen dat we eerst maar even een rondje zijn gaan lopen Maar ik zal het onthouden voor de volgende keer |
|
||||
|
||||
oeh
...deze had ik graag even in het echt gezien |
|
||||
|
||||
@Pedaalemmer:
Die is inderdaad echt helemaal super!!! |