|
|||
|
|||
gestolen en teruggevonden: golf 2 gt assen
vanmorgen in assen gestolen
aan de oldegaardestraat contact 0624666597 golf 2 bouwjaar 88 81-hp-vb special uitvoering! gt met achterschijfremmen en boardcomputer sony radio, maar frontje zat er niet op mtx subwooger + versterker en cd wisselaar. schroefset supersport! velgen steffan 10j achter steffan 9j voor kleur donkergroen opachterraam oldscool sticker bumpers met chrome biesje gat in bestuurders stoel rood/witte achterlichten heldere kruiskoplampen embleemloze bonrath grill roestplek op achterklep special stickers op b stijlen auto staat op marktplaats te koop! dat hadden we zelf gedaan Last edited by Markvw : 21-09-2007 at 18:20. |
|
||||
|
||||
mooi klote man! auto een paar langs zien komen op MP, is een mooi ding!
verdachte reacties via marktplaats gehad? ik hou mn ogen hier in ieder geval voor je open in Friesland!
|
||||
|
||||
Je hoort en ziet het steeds vaker dat er via marktplaats en andere van dat zelfde soort site´s dingen worden weggehaald bij de mensen thuis...........
Beetje jammer allemaal........................
|
|||
|
|||
wat een kut streek zeg ik zal hier in groningen en omgeving ook even de ogen open houden,en opletten naar de onderdelen.
succes |
|
||||
|
||||
mooi klote is dat, ik zag uhm laatst ook op mp staan, was een erg mooi ding. ik zal m'n ogen voor je open houden.
Groeten |
|
||||
|
||||
valt me wel op dat er van veel gestolen auto's, er eerst een advertentie op marktplaats heeft gestaan.
|
|
|||
|
|||
hij is terug gevonden! we zijn dolgelukkig!!
via via te horen gekregen dat hij was terug gevonden en gebelt, jahoor hij staat op de opslag in groningen. maar we konden er niet bij en mochten niks weten over de staat van de auto! maar toen zijn we zelf heen gegegaan, ze waren al dicht, maar van 1 man mochten we heel snel even stiekem kijken! en je gelooft het niet, hij stond er ! met de velgen en alles er nog onder, schade's ofzo konden we niet zien, was super smerig, maar hij is weer veilig! hij was dinsdag al terug gevonden, maar geen telefoontje of niks gehad, door zelf ondervinden achter gekomen, want anders hadden we nu nog niks gehoort, verder is er nog niks bekent, de auto word voor sporenonderzoek niet vrijgegeven nog. |
|
||||
|
||||
Dat is pas goed nieuws!! dat zelfs de velgen er nog onder zaten !
Gelukkig maar dat ie weer terecht is ! Nu nog afwachten wanneer je de auto weer krijgt natuurlijk . Maar wel jammer dat ze je niet even hebben ingelicht dat de auto weer teruggevonden was ...... Succes er in ieder geval nog mee !
|
||||
|
||||
Goed nieuws, hopen dat er niet te veel aan misbruikt is!
|
|
|||
|
|||
Het beste er van hopen maar dan....
Trouwens lijkt me wel een super mooie Golf ! |
|
||||
|
||||
Normale procedure bij de politie in Groningen. De gestolen auto van mijn vriendin drie jaar geleden zelf leeggehaald bij de berger en naar de sloop laten brengen, van de politie nooit meer iets gehoord na de aangifte...
|
||||
|
||||
Maar mooi voor je dat ie terug is!
|
||||
|
||||
die auto heeft mn kameraad
nu gekocht van hem..haha..maar nog niet op naam kunne krijgen..misschien wel doordat die ooit gestolen is?
|
||||
|
||||
das mooi nieuws
|
||||
|
||||
Daar wordt je niet vrolijk van, dat je die auto niet op naam kan krijgen, want het is niet ff bij de koop gezegt dat die auto gestolen is geweest en dat dat de reden kan zijn van het niet over kunne schrijven .. Ik kwam er gister toevallig achter..dus heb het ff aan mn kameraad gemeld en die neemt nog contact op met mark, of hij moet contact opnemen..
|
||||
|
||||
Heb net mijn collega mark even gevraagd,maar je "kameraad" was volledig op de hoogte van het feit dat de golf gestolen is geweest.
Overigens is het probleem van overschrijving opgelost. De auto was door de politie nog niet vrijgegeven bij de rdw en kon dus nog niet worden overgeschreven. Dit moet als het goed is morgen voor elkaar zijn. Gr jan. |
|
||||
|
||||
ik heb mn kameraad gesproken..hem is verteld dat er wel ingebroken is in de auto, niet dat die van zn plaats is gegaan,dus gestolen.. maar er is ons zaterdag niet verteld dat dat het probleem was met overschrijven, mark reageerde erg verbaast en wist niet waarom de auto niet overgeschreven kon worden..dat vind ik jammer want het is zaterdag niet verteld, ik ben er zelf bij geweest..maar jah..als het goed is is het geregeld dan..mvg..christiaan
|
|||
|
|||
jongen... de auto is gestolen geweest, maar direct weer terug gevonden.
zonder schade ofzo. maar uitterraard wel doorgegevens aan de politie als gestolen. alleen de deurklink was kapot, is allemaal gemaakt. het is de fout van de politie omdit niet goed door te geven naar de rdw toe. dat is allemaal nu geregeld, vanaf woesdag is de auto gewoon weer over te schrijven, en de nieuwe eigenaar heb ik gister gebelt, die komt zaterdag als het goed is weer lang. dus waar bemoei je je mee?? als de politie deze fout niet had gemaakt, was er toch ook niks aan de hand geweest. en de auto is er echt niet minder om hoor... |
|
|||
|
|||
en ojah... tuurlijk was ik verbaast dat er niet overgeschreven kon worden, de auto is allang weer in ons bezit, en wij dachten dat alles gewoon opgelost was. dus daarom was ik wel verbaast ja...
en door wederom weer een fout van de politie, gebeuren dit soort problemen. |
|
||||
|
||||
de politie is zoals gwoonlijk KUT..dat merk je wel weer..
maar ben blij dat het nu goed komt met die wagen, tis mn auto niet nee, maar ben wel dol op die wagen..ghehe..golf II gek he..maar over dat gezeur met gestolen zijn, mark, zand erover, watn ik zit hier niet op forums om mensen te gaan staan afzeiken, dat is nooit mn bedoeling
Lover of life = Lover of Volkswagen Last edited by chris_vw89 : 09-10-2007 at 19:11. |