|
||||
|
||||
chromen tankdop(oud model)& chromen sierlijsten
wil binnenkort een chromen tankdop en chromen sierlijsten kopen.
zijn dus gewoon te halen bij golf1onderdelen.nl, maar is dit wat? zal best, maar wou ik toch even weten voor de zekerheid. ik hoor graag wat terug.
|
|||
|
|||
Zijn dezelfde als wat ze overal aanbieden. Ik zou niet weten wat er mis mee zou zijn.
Grtz! |
|
||||
|
||||
heb er geen verstand van, alvast bedankt. moest het toch even weten
|
||||
|
||||
er worden wel degelijk verschillende aangeboden,
lijken allemaal wel een beetje op elkaar maar passen niet allemaal even lekker die op golf1 onderdelen lijkt wel op de goeie. en de lijsten zijn ook gewoon goed. |
|
||||
|
||||
aha, dus toch wel wat verschil. dus golf1onderdelen zijn ze wel goed.
dan kijk ik daar even
|
||||
|
||||
ik zou gewoon voor origineel spul gaan Levis...
chromen sierlijsten kan je nog bij de dealer krijgen toch? en die tankdekseltjes zie je af en toe nog wel es op marktplaats/ebay etc....
|
||||
|
||||
Quote:
weet ik niet of je die bij de dealer kan krijgen, zal wel even kijken. wat tankdop betreft is dat deze van golf1onderdelen: lijkt me wel goed toch?
|
||||
|
||||
nou volgens mij kun je dat niet meer bij de dealer krijgen in iedergeval de dunne chrome lijstjes niet en die tankdeksels al helemaal niet,
maar als ik die site een beetje bekijk is dat volgens mij van volkswarenhaus en daar komt mij tankdekseltje vandaan en chrome lijsten en past goed, een vriend van mij heeft al zn derde tankdekseltje en heeft nu van ellende er nog maar een besteld omdat het allemaal niet netjes past. |
|
||||
|
||||
case closed dacht ik zo