|
|||
|
|||
HELP 6N wordt te warm....
Hallo,
titel zegt genoeg dacht ik. Maar hij spuugt ook zijn koelvloeistof eruit en de onderste slang wordt niet warm. Fan slaat niet aan. thermostaat huis? of thermostaat zelf? als kan met spoed reageren, het wagentje moet vanavond weer lopen. alvast bedankt!! |
|
||||
|
||||
Lijkt er inderdaad op dat de thermostaat niet open gaat, gewoon ding vervangen kost de kop niet en je weet het zeker. Weet alleen niet waar dat ie zit bij 6n, maar dat kunnen ze je vast vertellen bij de dealer of automaterialenzaak.
|
|
||||
|
||||
Thermostaathuis Ook Vervangen Gaan 9 Van De 10 Keer Ook Kapot
Groeten Jan |
|
|||
|
|||
okay,
lijkt me duidelijk, ik haal wel ff een een complete set thermostaat + huis Bedankt!! |
|
||||
|
||||
Kook de oude thermosstaat ook ff in een pannetje. Kun je controleren of die niet meer open gaat. Weet je het tenminste zeker.
|
|
|||
|
|||
goeie tip ruben.
maar bij de brezan hadden ze geen huis... nou maar hopen dat de thermostaat kapot is. m |
|
||||
|
||||
is bij een 6n meestal de thermostaat en en het pijpje waar deze in rust....
dar zit een "brugetje" in dat breekt waardoort de thermostaat niet meer open gaat... dus thermostaat en pijpje vervangen is genoeg...... greetsz jan
|
||||
|
||||
Ja het is vaker het huis dat kapot gaat dan de therm. zelfs, De thermosstaat kan zich dat niet meer 'afzetten' en gaat dus niet meer open, Maar als je in het thermosstaat huis zelf kijkt zie je al snel genoeg of die kapot is of niet.
|
|||
|
|||
Jullie hebben allebei gelijk.
Thermostaat is kapot(lag uit elkaar) en het huis is ook kapot. Beetje een knudde systeem en ook nog eens van plastic. Maar gelukkig wel simpel te fiksen allen bedankt polotje rijd weer vrolijk rond. m |