|
||||
|
||||
Onderdeel achterklep golf 2
Ik heb gisteren gti hoedensteunen gemonteerd op mn golfje 2.
Nu zat de bekabeling wel voorbereid voor de verlichting dus alles werkt. Enkel het pinnentje dat door de achterklep moet worden ingedrukt wordt niet geraakt als ik de klep dicht doe. Nu zag ik op de achterklep 2 kleine gaatjes zitten die recht tegenover het knopje zit als de klep dicht is. Hoort hier nu iets te zitten dat tegen het knopje aangaat of heb ik iets verkeerd gemonteerd? En heeft iemand, als er iets in hoort, dit liggen?
|
||||
|
||||
jep helemaal gelijk daar hoort een soort rubberen blokje te zitten om de klep te verhogen zodat hij het pennetje raakt...
heb hem jammer genoeg niet liggen...
|
||||
|
||||
Okee dank je voor de bevestiging.
Dus bij deze wie heeft er één liggen en wil hem kwijt ?
|
||||
|
||||
Ik denk dat dat blokkie echt helemaal niks gaat kosten bij de dealert, als ze hem tenminste nog hebben, kofferbakverlichting hebben ze iig niet meer....
Tis dat ik nu net ff niet de onderdelenbijbel in kan kijken omdat ik op de verkeerde pc zit. Als je hem bij de dealert besteld wel gelijk schroefjes oid er bij bestellen... |
|
||||
|
||||
De kofferverlichting heb ik al aangesloten staan.
Ik moet puur alleen het blokje hebben dat in de achterklep gaat.
|
||||
|
||||
Of als iemand een vw nr heeft van het onderdeel dan bel ik morgen de dealer ff.
|
||||
|
||||
Ik zal deze week wel ff kijken of ik dat blokje nog ergens heb liggen, heb ze al vaak genoeg in m'n handen gehad.
|
||||
|
||||
Dank je Pieter, maar is niet meer nodig.
Ik heb het net besteld bij de vw dealer. Kost bijna niets meer. @vwforum crew: mag slotje op
|
||||
|
||||