#1
|
||||
|
||||
MK1 met 16v van kronenburg
He chrisjuh komt ie dan he:
Vandaag bij van Kronenburg geweest om mijn 16v af te laten stellen, na van de winter een nieuwe kop te hebben gemonteerd. Achteraf bleek de ouwe gescheurd te zijn geweest. Ding op de test om te rollen en niet te vergeten gelijk af te stellen uiteindelijk kwam er 190 pk uit dus das niet verkeerd. Die mensen daar in Geldrop hebben weer een mooi kopje gebouwd en de auto netjes afgesteld, goed voor mekaar hier ff 2 foto's............... |
#2
|
||||
|
||||
Dat is wel dikke shit... Ziet er echt goed uit en lekker vermogen. Is die kop ook bewerkt? En hoe groot zijn die webers als ik vragen mag?
__________________
Power is nothing without the "d" betweens the W and the E... |
#3
|
||||
|
||||
vette sjit
vraagje welke ontsteking gebruik jij?? gr bauke keep up the good work |
#4
|
||||
|
||||
190pk??(komt iig goed van zijn plaats)
das niet mis zeg ziet er zeer mooi uit. |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
van een Polo denk ik, die hebben een vacuumvervroeging erop.
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka |
#6
|
||||
|
||||
Wil Ik Ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
#7
|
||||
|
||||
in hoeveel secondjes trek je daarmee op.
Wel leuk als je naast een vette dure bak staat voor het rooie licht |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
en dat het daarna groen wordt en jij sneller op trekt |
#9
|
|||
|
|||
hoe heb je de kabels naar koplampen e.d. laten lopen?
en hoe loopt je accu kabel nu? wat voor kabel heb je gebruikt? en die rechtstreeks naar start motor? mooi spul! |
#11
|
|||
|
|||
Ganz geil! absoluut een voorbeeld voor mij!!
__________________
It don't matter what Volkswagen you drive. If you ain't Rubbin, you ain't Dubbin. |
#12
|
|||
|
|||
Heej Alex!
Das een heeeeeeeeel goed resultaat man, ben benieuwd wat ie doet in real life! Ennuh ouwe kop gescheurd??!! Man, hoelang heb je daarmee gereden, was dat al toen je dit blok kocht?
__________________
FAHRVERGNÜGEN! |
#13
|
||||
|
||||
Ja inderdaad kop is zo'n beetje geloof ik optimaal bewerkt, met twee andere nokken kop is tevens ook gelijk mechanische gemaakt. Het is echt een hoge toeren motor kan tot heel veel doorgaan in toeren. Gemete vermogen is bij 6950 toeren en hij kan dan nog ff verder. Het vermogen ligt hoofdwaarschijnlijk ook nog wel wat hoger, aangezien er op de grafiek van de uitdraai nog een aardig stijgende lijn inzat. Maar was gewoon ff beter om hem nog niet te ver door te trappen.
Onsteking is geloof ik gewoon 16v met de onstekingsmodule van een 8v en de verdelerkap van een citroën BX omdat je anders niet uitkomt met je reservoir van de hoofdremcilinder. Wat ik geweet kun je ook ontsteking van een oud type Seat Ibiza gebruiken(porsche system motor). En inderdaad het gaat als de brandweer loopt in een vloeiende lijn over in iedere versnelling. De bekabeling onder de motorkap, is alweer een jaar of 6 geleden dat ik dat allemaal heb gedaan. De kabels van de koplampen lopen rechts(bestuurderszijde) onder de kreukelzone door en gaan vervolgens door het het voorfront ook naar links. Accu heb ik achter de stoel geplaats, welke kabels ik hiervoor heb gebruikt weet ik zo niet meer(is te lang geleden), maar weet wel dat ze dik genoeg zijn.:biggrin: |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Ja mogelijke oorzaak was inderdaad een klein scheurtje in de cilinderkop, en inderdaad heeft er hoofdwaarschijnlijk al vanaf de aankoop ingezeten, maar ze hebben het perfect opgelost!!!!!!!!!! Ja en hij doet het goed chris moet je maar weer eens een x aankomen, kun je het meemaken. |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
Super vette shit idd, wat een geweldig gezicht is dat zeg zo'n gestripte motorruimte!!! vraagje, waarom heb je eigenlijk geen lifter voor de motorkap, of de orginele stang, de bezemsteel valt me ineens op??? Huibert |
#16
|
||||
|
||||
heb je nog een koppelkromme of nie...ben ik wel weer benieuwd naar...
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#17
|
||||
|
||||
Quote:
Gokje: ik denk dat het is omdat ze er mee bezig zijn geweest, en het ding nog niet is terug gemonteerd... Enne Alex: wat ziet dit er geweldig uit man! Jonge jonge jonge....goed voor het authentieke handwerk!
__________________
- Golf MK4 2.0, 1999 - Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998 ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER |
#18
|
|||
|
|||
@BMM: zo te zien heeft hij z'n hele motorruimte clean en ook z'n slotplaat! zal geen lifter meer opkomen voorin lijkt me!!
|
#19
|
||||
|
||||
zal nog ff een paar foto´s neer zetten van vorig jaar !
weet niet of er veel veranderd is volgens mij niet ! even een paar met zijn nieuwe wielen groeten !
__________________
|
#20
|
||||
|
||||
oei das een knappertje, ik wel iets met witte type1'tjes, en vooral met zo'n motor e
...mischien andere spiegels.... |