![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo allemaal,
Mijn pekelhok is weer voor een jaar goed gekeurd. Nu deze er nog een jaartje bij blijft, toch maar een radio ingebouwd. Een oud beestje van volkswagen zelf. Maar deze vraagt om een code.... Iemand enig idee waar ik de unlock code kan opvragen? Er zit een sticker op van Clarion, maar ik heb geen idee of het ook werkelijk om een clarion gaat. Verder zit er een sticker op van Volkswagen zelf met de volgende info: Part no: 1HM-035-152-A ISSUE no: 00 DATE CODE: 1847 VENDOR CODE: 3CP Model no: PE-9840W-01 Serial no: 3665402 Aan de zijkant staat de volgende code ingestanst: VWZ9Z6V3665402 Alvast bedankt!
|
|||
|
|||
![]() probeer 1847 ff anders even een nachtje in de vriezer
![]()
|
||||
|
||||
![]() MMMM, dat vriezer verhaal, daar geloof ik niet helemaal in....
Ik heb inmiddels de code, maar de radio staat in "safe" stand. kan dus overal op drukken, er gebeurd alleen niets... Ook na een uur onder stroom gestaan te hebben geen resultaat. Iemand die weet hoe je hem van de safe stand kan krijgen?
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanx Breadfan!
Helaas, de auto heeft dan wel niet gelopen, maar de radio is niet in stand by gesprongen.
|
||||
|
||||
![]() Hier zie ik trouwens dat ene Area51 (A. van Vliet) voor dezelfde radio info opvraagt. Is dat dezelfde Area51 als hier op het forum? Dan kan die je misschien helpen...
|
||||
|
||||
![]() Gelukt!
Na een middagje google het volgende gedaan: MODE en SCAN tegelijk indrukken. Nu verschijnt 0000 code invoeren door op de buttons 1-2-3-4 te drukken (een keer drukken is 1 twee keer drukken is 2 enz, dan door naar volgende nummer.) daarna wederom op MODE en SCAN drukken en klaar!
|
||||
|
||||
![]() ![]()