![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb zaterdag mijn nieuwe daily opgehaald. 91-er MK1 cabrio.
![]() Gelijk de startblokkering eruit gesloopt (was nog zo eentje met een pincode) en de bijbehorende zomervelgen erop gezet. Nu hoop ik komend weekend de verlagingsset eronder te kunnen zetten en dan wordt het al wat. ![]() ![]() Ik moet ook nog even op zoek naar een ander setje achterlichten (rood-wit) want dit is nou niet echt mijn smaak. Misschien dat ik de bijgeleverde originele zelfs terugplaats... ![]() En die mistlamg gaat er zsm af, dat verneukt de hele achterpartij. De tweeling vindt het wel lekker in de kinderstoeltjes met het dak open! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette bak man, Idd maar even andere achterlichten, maar hij ziet er super uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Iemand trouwens een goede tip om de tankdop eraf te krijgen zonder sleutel? Ik heb het voor elkaar gekregen om nu al de sleutels kwijt te zijn.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() waterpomptang....
|
||||
|
||||
![]() Nette cabrio
|
||||
|
||||
![]() Zeker een leuke auto, moet ook nog een keer op zoek naar zo'n auto voor m'n zusje :P die moet natuurlijk ook in stijl rijden!
|
||||
|
||||
![]() Nette wagen
![]() Kan het zijn dat ik deze begin mei in Londerzeel op de camping heb gezien? Komt me iig heel bekend voor van daar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geen idee, toen was tie nog van de vorige eigenaars.
|
|
||||
|
||||
![]() komt deze uit haaksbergen? zoja dan heb je hem onder mijn neus van daan gekocht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zeer nette auto hoor en is heerlijk in de zomer zo'n cabrio. Hoop ook ooit nog een leuke cabrio te bezitten
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze auto komt uit Rotterdam. Schijnbaar stik het in Nederland van bijna dezekfde wagentjes, aangezien iedereen 'm schijnt te kennen.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() verkoop je die witte achterlichten niet ik ben wel geintereseerd anders ??
laat iets weten ? |
|
|||
|
|||
![]() je had er een startblokkering op hè? Was dat een ding van Hapé? Zoja dan weet ik wat ik eruit moet slopen
|
|
||||
|
||||
![]() Nee, het was niet van Hapé. Maar al die dingen zijn ongeveer hetzelfde volgens mij. Het is er zo uit, ik heb alleen even die dwarsbalk eruit gesloopt om niet opgevouwen onder het dash te moeten werken...
|