|
||||
|
||||
lekker bussen weer
Aangezien het mooie weer in de lucht zit heb ik een echt vakantiegevoel als ik in mijn bussie stap.
Vandaag nog wat kleine dingetjes aangepakt zodat we straks lekker met vakantie kunnen gaan. Nu nog het interieur achterin afbouwen en mijn achterbumper met sleurhutknobbel er weer opzetten. Lekker hoor met het zonnetje. |
|
||||
|
||||
het is idd heerlijk weer om te cruisen in je busje.......We hebben al een aantal keer een klein tripje gemaakt met de bus, het is echt gewoon genieten. Tussen door leuke foto's maken,
nog een maand en 3 weken voordat ik 2 maanden op vakantie ga met het busje..... we zijn volop met het vakantie klaar maken van de bus bezig.......we hebben er een nieuw bed in gemaakt ik zal der wel ff foto's van plaatsen binnenkort. Gr. michiel
|
||||
|
||||
Quote:
klopt....maar als je 2 maanden op vakantie gaat, met hangmatten in een busje dan denk ik dat je na een tijdje niet meer zo lkkr ligt..... dus hebben we er een bed in gebouwt die in en uitklapbaar is...... Gr. michiel
|
||||
|
||||
Quote:
heb je er toevallig paar foto's van? |
|
||||
|
||||
Deze verhalen maken mij lekker, mensen!!!Maar ik moet nog iets meer 'kleine dingetjes' doen...Zoals bijv. naven omboren;
carrosserie strak maken voor het spuiten e.d. ...Oh en nog een mooi beuken laminaatvloertje erin haha... Maar de vakantie met de bus gaat zeker door!!!Schiet gelukkig lekker op!!Veel plezier met het weer en jullie mooie bussen mensen!!Gr. mattijs Last edited by mattijs : 04-05-2006 at 21:52. |
|
||||
|
||||
ik stap bijna elke dag in zo'n bus:
en krijg er toch nie echt een zomers gevoel bij
|
||||
|
||||
ik heb der ff een gifje van gemaakt....
zie hier: Gr. michiel
|
||||
|
||||
Dat ziet er netjes uit.
Vandaag een eind wezen tuffen. Was weer heerlijk. (Slipknot aan, raampjes open) Nu blijkt dat er een olieluchtje in de bus te ruiken is. Een van mijn kachelkleppen blijft open staan. Aangezien mijn blok aardig zweet, zal dit wel de oorzaak kunnen zijn. Dit weekend maar eens de klep vervangen. Deze zomer moeten de kabels (van de kleppen) ook vervangen worden aangezien deze beide gebroken zijn. Voorlopig geniet ik er weer van. grt Martin |
|
||||
|
||||
@Michiel ziet er super uit zo!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Cool gedaan dude, bedbank én gifje Mijn bus is nog lang niet klaar |
|
||||
|
||||
Quote:
thnx....wanneer denk je dat je busje klaar is....? Gr. michiel
|
||||
|
||||
@ Martin> is die blauw-witte bus op je avatar die van jou?Gaaaaaf man!!!
|
|
||||
|
||||
yups, thnkx, het was een paar jaartjes zoeken voordat ik een goeie voor een normale prijs tegen kwam.
ik ben er erg blij mee. helaas komt er hier en daar een beetje roest, maar deze zomer wordt ook daar aan gewerkt.
|
|||
|
|||
Helemaal mee eens, ik kom regelmatig een oranje t2b tegen in Almere, verlaagd en dan denk ik: Rico, ga aan de slag en zet je bus weer op de weg..
als ik thuis ben, ben ik het alweer vergeten, totdat ik die bus weer tegen kom. Weet iemand wie dat is? |
|
||||
|
||||
Ja lache is dat.
Een paar weken geleden ook zoiets. Stond te tanken aan de A27, rijd er ook een T2 naar de pomp. Later reed deze bus achter ons. (500m) Helaas ging hij richting het Brabandse en wij richting Gorichem. We werden nog wel beknipperd. Ik zag dat er bij ons in de buurt een T1 op de dijk stond. Deze zie ik de laatste tijd veel buiten staan. Zal er eens een paar foto's van schieten.
|
||||
|
||||
Quote:
niet alleen een foto van maken, spreek m aan en vraag of die al op het spijlbusregister staat ingeschreven haha vandaag ben ik lkkr gaan hardlopen...busje heeft ff rust gehad in het zonnetje Gr. michiel
|
||||
|
||||
Helaas niet aan toegekomen vandaag
De bedrading van mijn andere hobby had de geest gegeven Mini's he, gelukkig was het na een half dagje draadtrekken, schoentjes persen enz enz verholpen. Alles doet het weer. En als ik die eienaar van de T1 tegen kom, dan zal ik het hem/haar vragen. grt Martin
|
||||
|
||||
Vandaag nog maar eens naar Geestemerambacht en weer na een tijdje kwam er een Taiga T2 naast ons staan
Einde van de dag kwam John ook nog langs met zijn T2 en op de terugweg kwamen we nog een witte tegen. Zal later wel wat foto's neerzetten