|
|||
|
|||
Te Koop: Corrado 3.0 VR6
Via een ander VW Forum werd de link gelegd naar dit forum. Ik hoop dat het geen bezwaar is dat ik m'n auto ook via deze weg aanbied.
Er is nogal wat te vertellen over de auto aangezien er vrij veel aan gebeurd is. Om alles overzichtelijk te houden en m'n verhaal te onderbouwen met foto's heb ik er een kleine website van gemaakt. Hierop staan vele gedetaileerde foto's en de omschrijving. De link naar de site is: Website met alle informatie Mochten er nog vragen of mocht je serieus interesse hebben kun je me het beste contacteren via de mail. Adres is: Klik hier voor e-mail MvG, Bart Philippens |
|
||||
|
||||
Omdat een prijs verplicht is....
Vraagprijs met originele 15 inch Speedline velgen : 12.500 euro Vraagprijs met originele 15 inch Speedline velgen en inclusief éxtra 17 inch Brock B4 velgen : 13.750 euro Geen dank
|
||||
|
||||
vraagprijsje... verplicht.... yes heb ik het eindelijk mogen zeggen..
succces edit, he split, verpest jij me primeur ff
|
|||
|
|||
Nog eens in de aandacht.
|
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Ik ben trouwens op zoek naar een fatsoenlijke en zeer nette Golf 4 TDI van een jaar of 2 Ã* 3 oud. Deze moet minimaal beschikken over de 115 pk sterke TDI motor en niet meer dan een 100.000 km gelopen hebben. Bij voorkeur ook de Highline uitvoering.
Heb je interesse in de Corrado en mocht je zo'n auto bezitten kan er misschien wel gepraat worden. Een hoop 'misschien-nen'........maar je weet maar nooit natuurlijk |
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Nog eens in de aandacht voor het nieuwe jaar.
|
|
|||
|
|||
Hij is te koop mensen!
|
|
|||
|
|||
Even een update:
Inruil van een TDI of iets dergelijks is helaas niet meer mogelijk. Ik heb namelijk vandaag een nieuwe auto aangeschaft. |
|
||||
|
||||
Up voor Bart
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks |
|
|||
|
|||
De prijs is een vraagprijs.
|
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Nog eens in het zicht.
Durf wel te zeggen dat dit een Corrado zal zijn waar je eens geen ellende mee zal hebben omdat eigenlijk als zoals nieuw is. Ook qua onderhoud hoef je de komende tijden nergens bezorgd over te zijn. Hele klapper met rekeningen aanwezig zodat alles onderbouwd kan worden en het niet enkel bij 'mooie praatjes' blijft. |
|
|||
|
|||
Gereserveerd
|
|
|||
|
|||
VERKOCHT en opgehaald.
Topic kan dicht |