|
||||
|
||||
tekening:open dakje
hallo,
Bestaat er ook zoiets als een bouwtekening van een opendakje van een golf 2? een doorsnede of iets dergelijks? Of heeft iemand tips van het plaatsen van je dakje? |
|
|||
|
|||
wat wil je weten
open draaien schroefjes verwijderen binnenkant alles los en rustig het dak verwijderen ik heb tegen beschadeging wel even een doek op het dak liggen |
|
|||
|
|||
bij plaatsing in om gekeerde volgorde
|
|
||||
|
||||
wil je nu een dakje gaan plaatsen?
dus incl zagen enzo??? zou ik niet aan beginnen gaat vaak lekken
|
|||
|
|||
als dat zo is idd nooit doen
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ie gewoon een origineel open dak weer wil monteren !
Draai dan in ieder geval wel je dakje ,voordat je het erin wilt gaan zetten ,weer in de "dichte"stand . Dus met het dakplaatje in de voorste stand,anders krijg je het dakje er niet in Denk er wel even om dat je om de hoeken van het frame wel even een doekje doet ,anders kun je het dak beschadigen! Als dat eenmaal zit dan moet je met het draaimechaniek het dak gaan afstellen ,en natuurlijk ook met de hoogteafstelnokjes Tenminste als je niet alles van de dakplaat af hebt gehaald! Let er wel op dat de dakplaat van het open dak eerst naar beneden moet gaan tijdens het draaien en dan pas naar achteren moet gaan! Dit kun je afstellen d.m.v de raamslinger en de kabels van het mechaniek met een beetje voorspanning vast te zetten ,maar dat vergt wel enig geduld ! Maar is wel te doen ! In ieder geval succes! |
|
||||
|
||||
bedankt voor de omschrijvingen
en idd wil ik mn dakje weer in mn golf plaatsen. Omdat hij bij de spuiter is geweest is alles gedemonteerd. Ik heb het er zelf niet uitgehaald dus dat is een beetje jammer dan weet je ook niet hoe het zat. Alleen volgens mij zit het systeem nog in mn dak en is alleen de plaat zelf los gehaald. Ik vroeg ook om een tekening omdat ik wil weten welke onderdelen allemaal bij het dakje horen. |
|
|||
|
|||
ik sloop binen kort een gti met een opendak
je mag wel komen kijken hoe het zit of je maakt ff foto's of zo |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat ik al aardig op weg ben hoe het zit. maar als het niet lukt zou ik graag even kijken bij je. Verkoop je ook spullen van die gti? Ik zoek nog een aantal dingen. Okke |
|
|||
|
|||
ja wel moet je me ff een pb stuuren wat je nodig hebt
|