|
||||
|
||||
Tk:Golf 2 GTI 16v Kr
Na lang nadenken
gaat het toch gebeuren de golf 2 gaat toch in de verkoop veel nadenken en slapeloze nachten gekost maar de gti kost me veel geld en dan de negatieve aandacht ook van de mannetjes in die blauwe pakken ga nu voor belasting vrije dus bij deze ruil hem liever tegen een jetta mk1 Golf 2 gti 16v kr (139pk) bouwjaar 1989 km:230 apk moet ik ff opzoeken zal ie toch zo doorheen komen standaard interieur komt er waarschijnlijk in of eventueel met zwart Leer te koop stuurbekrachteging krijg je er los bij en andere velgen ook niet die van de foto denk ook gewone originele embleemloze gril booskijker gordels achterin sport filter erin wit/rode heldere achterlichten g60 bumpers koni's eronder 40/40 is die volgens mij verlaagd standaar uitlaat van de 8v met middendemper erop gelast en wat er vervangen is: startmotor olie filter waterpomp slang radiator vacium apperaatje weet de naam niet en de rotor en eventueel krijg je nog extra golf 2 onderdelen erbij 2kleine minpuntjes lelijke deukje in het dak en de oliesensor ff vervangen dan is die perfectos dan de vraagprijs:1250 zonder het leer foto's Last edited by Edition_one : 11-05-2006 at 19:06. |
|
|||
|
|||
leuke water slang ...............
|
|
||||
|
||||
zat er al op dus
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
prijs valt over te praten
heb eventueel ook dunne standaard bumper ervoor liggen |
|
|||
|
|||
zou je een fotootje van het deukje in het dak willen sturen?
waarom moet het oliesensor vervangen worden? heb je ook wat foto,s van het leer en van het origineel interieur? waar staat de auto? |
|
||||
|
||||
die zijn ze toen vergeten Domme garage
hij piept boven de 80graden en als je gas geeft is het weg ze zeiden me dat het de sensor was het originele Het leer bij de antenne en de Auto staat in Delft/Den haag |
|
||||
|
||||
Kan gesloten worden
Wordt geruild tegen : VOLKSWAGEN GOLF II 1.6 TD.IC. MOT.SB 1588CC 59KW 10/90 - 10/91 |