|
|||
|
|||
Volgorde brandstofleidingen?
Wie weet de op welke manier de brandstof leidngen van een 1.8 8v DX motor zitten?
Ik dacht dat het nooit echt uitmaakte, maar nou zag ik bij een maatje dat er wel degerlijk een systeem inzat.. Hij heeft als je van links naar rechts met de cilinders meegaat, de leidingen linksom 1 voor 1 in de spinnekop zitten beginend rechtsonder. Wie kan diet precies zeggen, en ook de rest van de leidingen.. Thanks, |
|
||||
|
||||
Ik dacht dat K-jettronic synchroon inspoot? Dus alle cilinders tegelijk...
|
|
|||
|
|||
Nou dat denk ik niet...Dan spuit hij ook in als er bij 1 cilinder de uitlaatklep open staat bijvoorbeeld. Lijkt me niet de bedoeling...
Ik weet het ook niet zeker, maar kun je er niet achter komen door de bougie's eruit te draaien en hem dan een paar keer rond te laten gaan? Het spuit er dan uit en dan kun je het misschien wel thuisbrengen? PS: Is dit waarom hij misschien belabberd liep op de bank!? |
|
|||
|
|||
Quote:
Mischien moet je hier eens kijken, staat wel erg veel http://volkswagen.msk.ru/ |
|
|||
|
|||
elke cilinder krijgt even veel brandstof bij een K-jetronic
dus ook als de cilinder het niet nodig heeft |
|
||||
|
||||
En dat noemen ze een synchrone inspuiting. Alle cilinder krijgen op hetzelfde moment hun brandstof. De injectoren zijn namelijk niet elektronisch geregeld.
|
|
|||
|
|||
CIS ja, inderdaad. Nooit aan gedacht ...
Sorry voor de foute info dan...! |
|
|||
|
|||
Ja had dat wel eens eerder gehoord, maar wist het niet zeker.
Nou dan moet dat kloppen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Zeg dan gewoon niets |
|
||||
|
||||
leer toch gewoon russisch