|
|||
|
|||
corrado gestolen graag uw aandacht
even het aandacht voor het volgende:
de corrado van dane EIP is gestolen. hieronder zijn verhaal. Ja jongens, ik ben weer een zoveelste slachtoffer van autodiefstal. Vannacht om 12 uur auto geparkeerd buiten, vanmorgen 8:00 staat ie er niet meer, en dan nog het toppunt dat ie niet diefstal verzekerd is. De hele auto net gespoten + nieuwe g-lader in december van ruud etc en dan dit weer. Hij is grijs metallic originele kleur LD7Y. Kw onderstel geen schroefset maar gewoon veren + schokbrekers 60mm rondom verlaging. Supersprint demper Mega 120mm. Verder grijs leren interieur compleet en niet werkend dakraam. V Velgen zijn Borbet T met de kleur van de auto meegespoten. 9J rondom 16 inch met dunlops voorop en toyo's achter. Als iemand hiervan wat te koop ziet laat het me weten. Maar ik zal me er niet op verheugen. Typisch weer een stel flikkers die nergens met hun poten kunnen afblijven. Ik zou zeggen, zodra ze bij de kraag gevat zijn de vingers afsnijden.... Nu maar op zoek en even kijken welke auto het nu word =S =( gestolen: Corrado Kenteken PF-FZ-92 link naar het corrado forum topic http://www.slook.nl/corrado/main.ph...forum_id=765143 oja heb em ook al onder corrado/sirocco geplaats maar toen dacht ik dat hier iedereen wel zal kijken. |
|
||||
|
||||
verrekte smeerlappen!
waarom snapt dat volk niet dat t niet gewoon n auto is voor iemand, maar iets waar ie veel tijd en liefde in gestoken heeft! waar is de auto gestolen? de link schijnt t niet te doen, dus k weet niet of dit (en wat foto's) misschien op t corrie forum staan... ik zal eens kijken of ik t in t landelijke bestand van VW kan opgeven, misschien dat ie al ergens gespot is! ik wens je iig veel succes dr mee! en hopelijk is ze snel terecht, zonder al te veel schade! greets chris!
|
|||
|
|||
http://www.slook.nl/corrado/main.ph...forum_id=765143
de goede link. en alvast bedankt voor de verspreiding het is gebeurd in ''Het is gebeurd in Posterholt Midden Limburg, Regio Roermond/ Venlo etc'' |
|
||||
|
||||
Quote:
k ben van daar uit de buurt, en wat huisgenoten van mij ook, k zal t ze doorgeven we zitten allemaal in de autowereld, dus kans is groot dat we iets horen k wens iig t beste met de zoektocht, al zit venlo erg kort tegen de duitse grens aan...
|
||||
|
||||
sterkte kerel! ze moeten gvdù$^µ van je spullen blijven!
|
|
||||
|
||||
Heel erg naar voor de eigenaar
Wordt tijd om mijn oldtimertjes ook maar een beetje te moderniseren met een goed alarm, helaas moet het zo |
|
|||
|
|||
de c is niet van mij maar van dane EIP
maar had hier geen inlognaam dus heb ik het hier even gepost voor hem |
|
|||
|
|||
|