|
||||
|
||||
Twijfel ivm 6,5 J velg
Hoi,
Ik zit in een dubio, heb een mooie 2delige velg gezien 6,5J breed. Waarschijnlijk als de koop door gaat komt er een 165/50/15 bandje op. Alleen mijn vorige set was al 14inch 6J wat met een 185/50/14 band.. En vond het toen eigelijk beetje ielig staan. Eventueel kan er natuurlijk wel een spacertje worden gestoken op de achterzijde. Wat is jullie mening over 6,5j op een Jetta gt 4deurs ? Foto's en reacties welkom.
|
|||
|
|||
165 50 15 staat best wel iel idd!
|
||||
|
||||
Wel een getrokken look..
Moeilijk,moeilijk
|
|||
|
|||
6.5 is sowieso te smal op een gt denk ik. Die heeft toch wielkastverbreders enzo. k zou een 7 of 7.5 ervan maken en dan alsnog die 165 erop knallen
|
||||
|
||||
Ja, maar het zijn geen 2delige met ringen..
Het Hart kan uit de velg gehaald worden en daar houdt het mee op. Denk dat ik het setje maar laat varen.. Hier een foto, staat ook nog op het forum te koop. Zijn hele lichte velgen, komen uit duitse racerij Heb al een heel mooi prijsje nu voor de set, staat op Mplaats voor meer..
WIT ! Last edited by Benji-GT : 23-08-2010 at 20:45. |
|
||||
|
||||
Mag gesloten worden
Set rsén gekocht. DICHT !
|
||||
|
||||
Goeie keus ben. RSjes heb foto gezien en staan er mooi onder.!