![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben op zoek naar een 1.8 16v onderblok met cillinderkop.
Moet een goed lopende motor wezen. Inlaat en uitlaat mag verwijderd zijn, versn. bak heb ik ook niet nodig. Dynamo en steunen ervan wel graag. Ontsteking is ook niet van belang. Wie heeft er wat liggen voor een Nette prijs. pl of kr maakt ook niet echt uit. Liefst een kr maar is geen must. Alles aanbieden graag. |
|
||||
|
||||
![]() staat nog eentje op `t forum..compleet met carbs en inlaat
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat weet ik , maar wil hem zelf opbouwen naar webers . |
|
||||
|
||||
![]() Webers zijn niet ideaal voor dagelijks gebruik, maar neem aan dit je dit wel weet, moeten regelmatig afgesteld worden, sommige doen het zelfs in de winter en zomer
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De gene die mijn auto gaat afstellen ( hurricane , heerhugowaard) kon mij vertellen dat het allemaal wel mee viel in de praktijk. Ik laat hem dan ook afstellen op straat gebruik. Dus niet maximaal vermogen eruit laten persen, want dan heb je een probleem met je afstelling. Bijv. je stelt hem af op een vochtige dag met een temp. van 9 graden. Als je hem dan max. afstelt dan loopt hij een stuk minder als het 20 graden is met vol zon. Je kan in de afstelling ook een gulle middenweg vinden. Dan loopt hij gewoon goed als je de juiste bezetting gevonden heeft. En voor dagelijks valt het nog wel mee lijkt mij. Als het verbruik bij normaal gedrag rond de 1:8 blijft ( wat haalbaar is volgens hurricane) dan vind ik het prima. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() OK dan is het goed
![]()
|
|||
|
|||
![]() Nog niet, ik zit nog te wachten op kentekenplaat houders voor de "18.02" platen.
Anders blijven er 2 gaatjes zichtbaar in de achterplaat , deze zitten er standaard al in voor geboord maar komt net niet goed uit. Als je het doet moet je het meteen goed doen zeg ik maar. |
|
|||
|
|||
![]() mag een slotje op, ben voorzien.
![]() |