|
||||
|
||||
kreukelzone t2b
Ik wil de uitstulping waar aan de voorzijde de bumper aan vast zit verwijderen.
Kan ik deze gewoon wegslijpen en er vervolgens een plaat ter afwerking op lassen? grt Martin
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, geen probleem .. Daarna haal je bij Sjef een T2a plaat, en dan kun je gelijk T2a bumpers monteren .. heb ik ook gedaan. Reken er wel op dat de kreukelbalk een goeie 3mm dik is, dus zorg voor voldoende doorslijpschijfjes
|
||||
|
||||
mooi, dan gaat ie er dus binnekort af.
thnkx
|
||||
|
||||
De brandweerbussen (type 21 F) hadden de kreukelzone ook niet. Kijk maar eens rond
Het ding zit er trouwens niet voor niets.. Jens
|
||||
|
||||
Zeentje, we gaan toch niet kreukelen met het busje, of wel soms ??
Ding zit alleen maar in de weg bij ombouw naar T2a bumpers. Vertel me dan ook gelijk maar eens waarom een T2a dan ook nooit een kreukelbalk heeft gehad
|
||||
|
||||
Als je Sjef belt kan ie je precies uitleggen hoe en wat, hij heeft zelfs een voorbeeld case staan de mijne ondergaat binnenkort deze operatie namelijk
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nu nog een paar "dikke" velgen vriezertje
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, en dan stappie daarna in je spijltje, en dan hebbie 0,8mm plaat tussen je benen en je voorganger
|
||||
|
||||
Ik ben niet van plan om bussie op zijn voorganger te parkeren.
(dat is niemand bedenk ik me) Het is puur uiterlijk van de bus.
|
||||
|
||||
Martin, is het mogelijk dat je het middelste stuk (tussen de lampen) heel houden bij het afslijpen. Ik heb namelijk m'n wheelcover eraf gehaald en er zit een gat in die kreukelzone. Die zou ik graag met jouw afval willen opvullen.
|
|
||||
|
||||
Is goei, maar dan moet je nog wel even wachten.
Ik denk dat het volgende maand gaat gebeuren. grt Martin
|
||||
|
||||
Martin, ik ben een geduldig mens en wacht rustig af. En als ik het zat ben kom ik gewoon een handje helpen.
En nu we toch constructief bezig zijn, ik heb dan ook interesse in je voorbumper mits hij zonder deuken is. Verf is niet zo spannend, deukloos is. |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij moet je je naam veranderen in Wannasnaai Er moet dus nog aardig wat gebeuren aan die GRUWO(lijk) van je voor dat je op vakantie gaat. Ik ga maar alvast tijd reserveren........
|
||||
|
||||
Quote:
Gaan daar al je vrije uren
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij lig je tijdens budel gewoon in je variantje te slapen in plaats van in de bus , je bent gewoon jaloers En je vindt het maar al te leuk aan de bus te klussen. Want waarom heb je anders het topic van VWastelands helemaal doorgelezen. Want zo'n leeswonder ben je niet. Of heb je alleen naar de vieze plaatjes gekeken |
|
||||
|
||||
Bumper is hard en volgens mij zonder deuken.
En verf, tja, ik geloof iets van vier of vijf lagen. Tzt heb ik ook nog een achterbumper. Als ik de kreukelzone er af ga halen mag je helpen hoor. Er moet tenslotte ook weer plaatwerk tegenaan komen. 2 kunnen tenslotte meer dan 1. grt Martin
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij wil jij je bus nog omlaag en je prosche velgen eronder voor Budel, dus ik weet niet wie er in het voordeel is Maarja je hebt gelijk ik doe het graag waarom lag ik gisteren anders weer onder een variant terwijl het niet nodig is @martin: wannabay kan veel hoor: gereedschap aan geven, koffie drinken, dingen stuk maken, zichzelf erg vies maken zonder iets te doen, voor zwarte piet spelen terwijl het geen sinterklaas is, ik kan hem echt aanbevelen. Maar je weet het, wannabaytje van me, je verdient altijd een
|
||||
|
||||
haha, ik begrijp dat hij dus veel van mij kan leren
Het zal best wel goed komen. grt Martin
|
||||
|
||||
Quote:
Martin, het komt ook goed. ManiJack is nog steeds blij met mijn bijdragen. En in slopen is hij een stukje beter. Knoeien ik (vooral klussen met je goeie goed aan), maar slopen hij. |