|
||||
|
||||
t beste rubber ?
ik rijd nu met dunlop sp9000 195/45/14 ik ben er wel tevreden over maar zijn er nog betere banden want niet ieder merk heeft die maat en ik wil eens wat anders proberen maar ik wil wel eens horen wat jullie t beste vinden
|
|
||||
|
||||
dunlop is echt een van de betere merken.
conti ook maar is net ff duurder. als je wat nodig hebt mail maar naar b.vangeerenstein@chello.nl komt helemaal goed
|
||||
|
||||
Quote:
ik vind van continental geen enkele band in de maat die ik zoek toyo is dat goed anders zal t wel weer dunlop worden |
|
||||
|
||||
gewoon dunlop nemen.
De sp 9000 is gewoon goed persoonlijk beter dan toyo.
|
||||
|
||||
conti vind ik persoonlijk net wat beter....(mijn ervaring in 175-50-r13)
Dunlop is wel een harde band (waar ik van hou) maar wordt wel wat warmer. tijdens rijden. (mijn mening/ervaring) |
|
||||
|
||||
dunlop SP9000 en de Sportmax zijn prima banden, en bij de bandenboer kosten ze geloof ik iets van 150 euro t stuk, incl levering aan de deur
(dit was trouwens wel voor de 225/40 R18 dus jouw maat zal nog wel n paar euro goedkoper zijn! edit: ze slijten wel weer wat sneller dan veel andere bandjes, maar dat kan ook komen doordat ze uitnodigen tot een bepaalde rijstijl vredestein wordt hier nooit genoemd merk ik, maar zei maken ook erg goede bandjes. k geloof dat t de HI-track en SPORT-track zijn, iig iets met TRACK falken is redelijk onbekend, maar maakt ook wel goede banden op de site van de AUTOBANDENMARKT kan je de bandjes bestellen, en hier staan ook vaak vergelijkende rapoorts en testen bij zo kan je zelf effe kijken wat j belangrijk vindt in een band en hoe ze scoren
|
||||
|
||||
voor banden hebben we een huisleverrancier breadfan83, zie de advertenties op het forum.(bandenservice EDE)
|
|
||||
|
||||
Ik rij op toyo proxes in dezelfde maat, en ze bevallen me opzich goed. Volgens mij is het rubber wel aardig zacht wat natuurlijk een goede grip geeft, maar het slijt daardoor ook iets harder.
|