![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een origineel setje cv voor een 3 deurs golf 2 gekocht.
Nu heb ik alleen een aansluit schema nodig. Ik heb een hoofdpomp 2x deur 1x achterklep en 1x tankklep pompje. Alles zit erbij dus komplete kabelboom en bedrading. Dus als iemand dat schema heeft... graag ![]() ![]() Dit is wel de eerste keer dat ik het doe dus ik hoop dat het goed gaat. (hulp is altijd gewenst natuurlijk ![]() ![]() Heeft er toevallig iemand ook nog 2 doorvoerrubbers voor de deuren liggen?
![]() Last edited by Djinn_4fun : 20-04-2006 at 18:05. |
|
|||
|
|||
![]() is toch 1 stekker in de zekering kast
en heb je het tankklepje ook?? |
|
||||
|
||||
![]() Ja kleppie heb ik er ook bij , tis alleen niet in mijn kleur maar dat is wel te regelen.
Er zit een rode draad met een vertakking een een zwarte massa draad vanaf de hoofdpomp
![]() Last edited by Djinn_4fun : 20-04-2006 at 18:10. |
|
||||
|
||||
![]() Uppie
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb deze er zelf ook ingebouwt in 1800 16v kr uit 1991
rood moet gewoon de plus en de zwarte moet achter in de kofferbak aarde maken en de blauw witte pompjes moet je gewoon plaatsen deurpannelen eraf en de rest wijst zich zelf stelt niet veel voor khoop datje er wat aan hebt suc6 met inbouwen |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga het zondag eens proberen.
Nu moet ik alleen nog doorvoerrubbers hebben. Wie heeft ze liggen en wil ze aan mij verkopen??
|
||||
|
||||
![]() e bedoelt de rubberen verlengstukjes van de oranje luchtlijding die kunej gewoon halen bij de dealer benzine slang enzo heeft zelfde aansluiting
|
|
||||
|
||||
![]() Nee die niet ik bedoel echt de rubbers die tussen de deur en de auto in zitten.
Zeg maar waar anders ook de bekabeling van de speakers/electrische ramen/spiegels in liggen
|
||||
|
||||
![]() De centrale vergrendeling zit eropp.
Nu moet ik het tankklepje dat erbij zit nog spuiten in mijn kleur (Helemaal uiteraard ![]() Dit omdat er op mijn tankklepje geen pinnetje zit die bestemd is voor het op slot zetten hiervan. Is er hier iemand op het forum die dat kan of heeft een tip waar dit te laten doen? Liefst omgeving Rotterdam. En natuurlijk op wat voor kosten ik ongeveer moet rekenen. Gaat om de Golf 2
|
|||
|
|||
![]() even een busje motip halen en zelf doen
wel even blankelak erover |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Staan de vw codes op de bus of staan er andere kleurcodes op? Blanke lak gewoon universeel neem ik aan?
|
||||
|
||||
![]() bij halfords hebben ze ook van die bussen
ligt meestal een grote dkke klapper naast met een lijst van auto's zoek hier t bouwjaar en type van je auto op, dan staan de kleuren dr achter en kan je de goeie zo uit t rek pakken heb ik ook gedaan, en de kleur matched perfect!
|
|||
|
|||
![]() laknr =l97a bij mij en je weet de kleur
spuitbusnr motip55270 en blankelak van motip komt het goed |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx Jan, ik heb idd dezelfde kleur als jij ja ook L97A ![]() ![]() ![]()