|
|||
|
|||
Supersport Schroefset gemonteerd :) Fotoos
Vandaag was het dan zover, Supersport schroefset gemonteerd. Super stug, lekker laag, zoals het hoort uiteraard.
Zie de link naar het fotoalbum, voor de fotoos, want ik kan ze blijkbaar niet vanuit het album van mijnalbum.nl plaatsen Tijdens het monteren ook nog wat bekende auto's en personen gespot. Zie ook inderstaand album En uiteraard ook de foto van mijn semi gecleande klep Enjoy http://www.mijnalbum.nl/Album=ENTMERB3 |
|
||||
|
||||
netjes! ik dacht bij de eerste foto's even van, die kan nog wel een endje zakken, maar dat bleek nog voor de modificatie
die matzwarte golf 2 is ook vet trouwens! |
|
|||
|
|||
Quote:
Idd ja, die eerste is de voor foto Kan je het resultaat beter zien Die zwarte is van Sebas, van DUB05....Zijn gele staat er ook nog bij 20VT |
|
|||
|
|||
lekker laag zo
hoeveel cm is die ongeveer verlaagd? |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit hoor, kan niet wachten tot ik mijn setje krijg en eronder kan fiksen . Hoop dat die ook zo lekker laag kan als die van jou.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb nog 2 en een halve centimeter schroefdraad over voor en achter. Men zegt dat de set 12 cm omlaag kan, 9 cm TUV gepruft Dus, optellen, aftrekken, vermenigvuldigen,delen, ik denk ongeveer 8 tot 9 centimeter. Is in ieder geval behoorlijk laag, en behoorlijk stug....rammel rammel..... Maar ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden |