|
||||
|
||||
Ik heb gezondigd....
nadat ik nu 14 jaar mijn rijbewijs heb ,heb ik vandaag voor het eerst in mijn leven in een OPEL gereden ( ook nog voor m'n plezier !)
Nadat ik 2 weken geleden in de ferrari 348 TS van mijn spuiter had gereden , en ik vandaag weer mijn achterklep had gebracht , vroeg ie of ik ook in zijn speedster wilde rijden .... jawel ,.... da wil ik wel ,,,,, ( hij kocht de auto met voorschade en ik was er toevallig toen hij hem in de garage reed .... trapt ie zo dat opel embleem eraf ! ,zo daar komt mooi gaas in ! hehehehehe) nou da's dus echt de auto aantrekken ! gewoon erin laten vallen .... eff warmrijden ... ja ok nu eff naar het industrie terrein ... DE 1E bocht met 80 kmh vol dwars ,erdoor heen , op 30 cm van een lantaarnpaal ..... daarna maar iet rustiger gedaan ..... maar loot prima , leuk spul zonder meer . goede vering/ motor ( niet de turbo) jep , was de moeite . |
|
||||
|
||||
Ik had ooit een Opel Kadett C .
Dragracen in een haagse straat met van die leuke vluchtheuvels . ( Tinaarlostraat voor de hagenezen ) Eind van de straat zat ik net boven de 100 en op dat moment had ik al een drempel of vier voor mijn en het kunstgebit van de Opel gehad . Geen krimp !!! Moet je eens met een VW proberen ... Het is je dus vergeven Peter |
|
||||
|
||||
C-kadettjes, de laatste met achterwielaandrijving....dat is mooi.
En gemakkelijk om te bouwen naar 2,+ liter motoren. Heb er in Baarlo ( jawel, waar ook de gti club kwam) vaker naar gekeken. |
|
||||
|
||||
Ach, ik rijdt dagelijks in mijn astra van de zaak, en moet zeggen, het rijd best, kan veel beroerder.. (deze rijd tenminste, dat is van mijn cabrio op dit moment niet te zeggen...)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het is inderdaad beroerd instappen met die breede balken aan de zijkanten! Ik blijf het gewoon een Lotus vinden.. |
|
||||
|
||||
kijk , er zondigen er wel meer ....
Idd JR overal staat Lotus op en in , behalve op het blok ....ecotec |
|
||||
|
||||
ik heb gelest in een astra ...dus mijn allereerste auto en waar ik het rijden meegeleerd heb was een OPEL
|
|
||||
|
||||
tis meer een lotus.....
|
|
||||
|
||||
Sluit heel rap deze topic.
Anders moet ik nog gaan vertellen dat ik een Opel in mijn bezit heb shame Erwin Shame on jou
|
||||
|
||||
dan mag je weleens vertellen watvoor opel voor we je onthoofden
|
|
||||
|
||||
Wanneer beginnen we :p
|
|
||||
|
||||
Ik zal het "Opel" gehalte in dit topic dan maar wat omlaag halen..!! heheehe, zonder gekheid, opeltjes zijn toch best wel beetje goede auto's
( Sorry maar ik heb het plaatje verwijderd : daar doen we hier niet aan MVG Gert ) Last edited by Gert : 31-03-2004 at 12:19. |
|
||||
|
||||
Ik (moet) rijdt ook wel eens in opels op me werk als ze die weer ingeruild hebben ofzo.
|
||||
|
||||
Ach ja mijn vader is ook opelgek heeft nu een opel kadett gsi 2.0 16v digi dash erin , dtm pijp enz echt fout met van die vierkante spatbordranden , hij knapt ze op en verpatst ze weer . hij vroeg laatst wil je ff rijden? ik dacht het niet nee dat virus wil ik niet , vroeg aan hem waarom heeft ie vierkante spatbordranden achter. dat wist ie niet. ik wel , zei ik tegen hem : die roesten vanzelf wel rond!!! :p
|
|
||||
|
||||
Zo, Peter, dus jij rijdt in andere merken????? Tsssss, staat je netjes! En dan van alle merken kies je ook nog eens een Ferrari.....................................schiet mij maar lek!!
|
|
|||
|
|||
C-Kadett met 2.4 en 50er Webers... loopt 1 op 5 ongeacht de snelheid... hehe van tank naar tank
|
|
||||
|
||||
ej Pascal , alles ok ?
|
|
||||
|
||||
Ja marnix , af en toe in een 270 CDI (mecedes vaders )
en binnenkort gaan ik en een collega een "stukkie"rijden , ik op zijn Nieuwe KTM offroad (nou ja 0.5 jaar) en hij op de motor van zijn vader . dus beetje afwisseling is fun ! |
|
||||
|
||||
tja, ik heb met mijn 16 jaar leren autorijden, in mijn eerste auto, een kadett. kheb er nou nog 2, voor de autocross, nie kapot te krijgen, alleen ze roesten eej! mijn stoel sleepte over de grond vorig seizoen, geen veilig gevoel...
|
|
||||
|
||||
Moest vandaag nog een vectra v6 automaat klaarmaken voor de verkoop maar vondt dat ding echt voor geen meter rijden.