|
|||
|
|||
PDA, Navigatie of iPod voor 20 Euro! Geen slappe hap...
Hey mensen !
Even wat kwijt... Een maat van mij heeft zich op een site aangemeld waar je een PDA kon 'verdienen'. Navigatie of iPod kan ook. Het werkt zo: je kiest uit wat je wil en afhankelijk van wat dat is moet je mensen aanmelden (oplopend tot 20, nog een eitje ). Het is geheel vrijblijvend en dus altijd te proberen! Ik geloofde hem voor geen meter toen hij ermee begon, maar nu - 6 weken later - heeft hij een TomTom Go 500 thuis gestuurd gekregen , mede met mijn hulp . Dus kijk op zn minst even, is dus géén misleiding en het wordt ook gesponsord door KPN e.d.. Aanmelden via dit, heb ik er ook wat aan : http://www.doemaardiegps.nl/index.php?r=10002984 Snap je wat niet, check de FAQ op de site of vraag t me ! Greetz! Last edited by TD15 : 18-04-2006 at 12:40. |
|
||||
|
||||
Misschien ben ik te wantrouwend, maar het ziet er wel heel simpel uit om even zo'n ding van 500 euro thuis gestuurd te krijgen.
Ik zou toch denken dat er echt iets achter zit ...
|
||||
|
||||
in je titel staat 20E, in de text niet...
als je je aanmeld moet je 20E lappen begrijp ik dat goed? dus jij meld 20 maten van je aan die 20E lappen plus de 20E van jezelf en je krijgt een ding met een zogenaamde winkelwaarde van 500E. das geen aanbieding.. hier noemen we dat matennaaien..
|
|||
|
|||
uhm nee klopt, vergeten te vermelden, maar staat ook op de site hoe t werkt...
Je meld je aan, je werft mensen die ook een ding willen. Die werven ook mensen die dat willen enz enz... Op een gegeven moment maak je dus gebruik van een aanbieding, kan al vanaf 15 euro... En dit is ook logisch want anders kan het niet uit! Het nadeel is dat het lang kan duren, omdat - als je het wantrouwd - altijd wacht met zo'n aanbieding accepteren tot je al je mensen gewerft hebt...maarja wat wil je dan als je er zo aan komt . Je moet het dus ook NIET doen als je geen PDA, navigatie of mp3 o.i.d. wil hebben, want dan ga je natuurlijk geen aanbieding accepteren! Dat zou dan alleen voor de ander leuk zijn en heb je er zelf niets aan! Kijk op die site maar bij de Faq , die maat van mij had een TomTom Go 500 gekregen waar hij niet zoveel mensen voor nodig had, die had hem dus met 6 weken ofzo... Ik zat m eerst uit te lachen, maar het valt altijd te proberen . En NEE, matennaaien doe ik niet...Je mag het toch zelf beslissen...als je het niet wil, doe je het niet, no probs. Maar ik attendeer t even, misschien dat iemand zo'n ding eigenlijk wel wil, het is een optie als je geen haast hebt! Last edited by TD15 : 18-04-2006 at 12:42. |