|
||||
|
||||
Aparte T1 @ Walibi (sixflags)
Gespot: Op het walibi park, hele aparte T1, vooral de vleugeltjes achterop
Last edited by ArjenE : 27-07-2006 at 08:00. |
|
||||
|
||||
Als ik me niet vergis stond deze 2 jaar terug op Budel..toen nog als lijkwagen...
Heb er nog een fotootje van gemaakt, niet zo'n hele beste misschien dat iemand anders hier een betere heeft. |
|
||||
|
||||
Ja hoor, heb er al 1 gevonden met kenteken! Is hem dus
|
|
||||
|
||||
Kenteken bij de RDW:
Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming 23 BEGRAFENISAUTO Kleur(en) Zwart Is hem inderdaad dus echt, zo te zien hebben ze er nog aardig wat centjes in gestoken om hem er zo uit te laten zien |
|
||||
|
||||
Ik had hem ook al zien rijden in Walibi (sixflags).
Je moet er niet te lang achter lopen want je vergast.
|
||||
|
||||
Dat ik hem nou echt heel gaaf kan vinden, Nope! Maarja als het wel "origineel" is heb je wel wat aparts.
|
||||
|
||||
Volgens mij nog een tijdje bij european collectibles gestaan ook....
|
||||
|
||||
En die had em weer van Pino...
Wat een afzichtelijk ding is het geworden zeg! stelletje mafkezen...
|
||||
|
||||
Respect dat ze er toch nog zoiets leuks van weten te maken ! Beter dan dat dat ding een paar jaar lang afgeragt word omdat het "toch maar" een afzichtelijke bus is en daarna opgeknepen word.
|
||||
|
||||
jongens, ik vind het knap dat deze auto weer rijd, ik denk niet dat de markt erg groot is voor lijkauto's, nu heeft ie in ieder geval nog een vrolijk doel.
en zo lelijk is ie nu ook weer niet, (op de achterkant na dan ) |
|
||||
|
||||
COOL 2in1!!!
Spijlbus voor en een T34 achter! Klopt bussie heeft heel lang bij European Coll. gestaan.... toch wel een geinig ding hoor. Ik zou hem graag willen hebben als ik een verzamelaar was en ik al een hele collectie zou hebben.
|
|||
|
|||
Ik vind het ook niet supers mooi. Maar lelijk ook niet.
Maar deze is toch zo geleverd vanaf fabriek toch?
|
||||
|
||||
Quote:
Het ligt er maar aan wat voor fabriek je bedoeld De bus is in ieder geval "speciaal". Als hij zo verbouwd is in the old days vind ik het nog niet eens zo gek. Ik zie dat liever dan een bus die nu verzaagd word. Greetz Ron
|
||||
|
||||
toch `n gek idee...dat er weet ik veel hoeveel lijken in hebben gelegen en hij nu staat in walibi....
|
||||
|
||||
eigenlijk had ie zo orgineel mogelijk moeten blijven dan is ie ook veel geld waard, zo vaak zie je ze niet bijna helemaal niet, hij ziet er nu ook wel flex uit daar niet van
|
||||
|
||||
Nou, zag hem gister dus ook. Vond het helemaal geen lelijk busje, tot ik de achterkant zag. Wat een afknapper!!!!!!!! Maar toch wel speciaal, tenminste, je ziet er meteen geen 2e van
|
||||
|
||||
Bus is van Walibi World.
Dus wie meer info wilt zal daar aan de bel moeten gaan.
|
||||
|
||||
ps: foto's doen het weer
|
|
||||
|
||||
Thanx! Grappig ding zo!
|