|
||||
|
||||
Gespot: Brandweerbusje in het Westland
Vanochtend gespot! Een brandweer T1 (of T2? Kon het zo snel niet zien).
Is volgens mij wel een bekende bus op dit forum. Een brandweerbus met dakrek en blauwe oldtimerplaten. Zag er zeer goed uit! Ben een stukje achter hem aangereden om goed te bekijken, had alleen niet gekeken of het een T1 of T2 was... Iemand enig idee welke bus ik bedoel?
|
||||
|
||||
Nee
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
heb hem ook vaak gespot bij dat schade herstelbedrijf in schipluiden.
dit is hem |
|
||||
|
||||
Jep thats him! had al eerder een foto ervan gezien hier op het forum...
|
|||
|
|||
Dat is wel een T1
Voor de goede orde :P |
|
||||
|
||||
das de T1 van Wildeboer autoschade
heeft op de meeting van Wittebrug gestaan bij de brandweer binnen vorig jaar mooie wagen hoor...
|
||||
|
||||
spotte vanmiddag trouwens iemand van jullie clubbie (vag á holics) met een donkere golf3 met plaat van de club achter het voorraam.
reed in barendrecht bij de ikea. |
|
||||
|
||||
Ik zag de spijl ook vanmorgen toen ik met de leerlingen terug fietsten vanaf het het strand in monster naar Naaldwijk, hij kwam uit een zijstraat rijden.
Is een mooi ding alleen erg hoog....
|
||||
|
||||
Rijd er nog 1 in de buurt ..........denk eerder dat jullie die hebben zien rijden.....die rijd veel in Monster-'s-Gravenzande-Naaldwijk enz...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
dat is Marcel geweest... zit hier ook op het forum...
|
||||
|
||||
Quote:
dat is een ladder