|
||||
|
||||
aansluiting witte slangetjes onderin het gasklephuis
ik heb vraagje hoe moeten je de 2 witte slangetjes aansluiten aan de onderkant van de gasklep het gaat om een 1800 gti 16v motorcode kr
1ste slangetje zit aan gesloten op de klep in de luchtfilter andere gaat naar de aansluiting onder de powerrohr en gaat ook naar de soort van comp in de lekbak Last edited by 1800 16v kr : 13-04-2006 at 17:30. |
|
||||
|
||||
check je PB
|
||||
|
||||
ik heb dus nu een link gekregen maar daar kan ik niet inlogen weet niemand hoe deze slangetjes erop moeten
|
|
||||
|
||||
niemands die even wil kijken hoe de slangetjes erop horen motorcode kr
|
|
||||
|
||||
ik heb het zo:
het rubber die voor de gasklep zit heeft 2 aansluitingen Deze heb ik op elkaar doorgelust. De klep in de luchtfilterbak is onzin dus die zit er niet meer op En voor de rest is alles met het inlaatspruitstuk gekoppeld Dus rembekrachtiger, computer, druksprong-potje, deceleratieklep. Thats all gr hier een plaatje met dank aan marcski http://www.volksforum.com/albums/fi...um_original.gif Last edited by peter139 : 13-04-2006 at 19:14. |
|
||||
|
||||
en ik heb het nu ook zo en het werkt goed dank u wel
|
|
|||
|
|||
dat shema zocht ik ook, nu kan ik ook eindeliojk mijn vacuum goed aansluiten,
peter badankt! |
|
|||
|
|||
wat ik heb is aan de rechterkant[als je er voor staat]1 naar de computer en 1 naar de mfa van de tellerunit
|