|
||||
|
||||
Alternatief voor stationair lopen.
wie heeft een goed idee om het stationair lopen van een 1.8 16v (kr) , wat normaal via de onstekings module loopt(computer), nu via een andere manier te laten lopen?
De auto loopt nu op de computer van de vento, en nu werkt de koude start niet, wie heeft een goed idee. vento16v |
|
|||
|
|||
Quote:
Nieuwe onderdelen kopen ??? Want het moge duidelijk zijn dat er iets stuk is als het met trucjes wel werkt |
|
|||
|
|||
koude start gaat via thermcotact aan de zij kant van de kop
|
|
||||
|
||||
Er is niks stuk er missen er allen een paar onderdelen.
Ze hebben een gti blok in een vento gezet en niet de onstekings module van de gti mee omgezet, dus het koude start gebeuren ook niet, is hier een alternatief voor? Het is waarschijnlijk een moeilijk probleem want er komt steeds geen op lossing uit de vw wereld. Ik had gedacht dat hier ook misschien een paar technuten waren. |
|
|||
|
|||
Als je een alternatief zoekt. Wat ik je niet direct zal aanraden. Dan kun je om de motor stationair te laten draaien een klein gaatje in de gasklep boren. Het is dan uitvogelen hoe groot het gaatje moet zijn.
Ps, normaal loopt de 16v stationair mbv de stappenmotor. En voor de koude start is ook een alternatief. Gewoon een schakelaar op je dashboard maken en die verbinden met de koude start. De koudestart injector heeft 12v nodig.
|
||||
|
||||
Wat tof van je dat je een oplossing hebt, Deze oplossing had ik ook hier al gehoord, dus ik denk dat ik dat maat ga doen.
Er is hier een monteur die in de racerij zit, en die bouwd een drukgroepje voor mijn inspuiting. |
|
|||
|
|||
Quote:
Als die monteur die in de racerij zit echt goed is had ie al lang wat bedacht lijkt mij.... Je zou ook eens kunnen kijken of je de spullen die bij dat GTi blok horen op de kop kan tikken, en het geheel weer compleet maken...dan werkt denk ik alles weer zoals het hoort.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat leek mij ook al.