|
||||
|
||||
knipperend lampje
Hallo iedereen,
sinds kort heb ik dat nadat ik de auto start dat het lampje van het voorgloeien gaat knipperen. weet iemand waar dit aan kan liggen? het gaat hier om een golf IV bj 2001 TDI 66kw. mvg, mikail
|
||||
|
||||
me pa heeft em al laten uitlezen hoor ik net. heb de factuur gekregen van hem. er staat 01290000 en 01290050 met onderaan de tekst
temp. voeler defect, storing in inspuitregelaar nu weet ik dat zo'n temperatuur voeler niet echt duur is, vervang ik morgen wel maar kan dat geknipper daar wel aan liggen of is dat de inspuitregelaar??
|
||||
|
||||
Welkom terug Mik,
Heb jij dan een Golf IV tegenwoordig ?? |
|
||||
|
||||
Quote:
thnx kev, ja zo ungefehr
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi man |
|
||||
|
||||
gaan de stoplichten ook branden (zonder dat je remt) en houd de auto in tijdens het rijden? zoja dan is het hoogstwaarschijnlijk de remlichtschakelaar.
|
||||
|
||||
nee die branden niet. houdt ook niet in. ik heb onderhand de temperatuurvoeler vervangen maar er is geen verandering.. lampje knippert nog steeds
|
||||
|
||||
misschien een van de gloiespiralen stuk?
|
|
||||
|
||||
idd kubeljans, die kans is ook aanwezig.
|
||||
|
||||
Quote:
als je remlicht schakelaar kapot is, branden ze over het algemeen juist niet.
|
||||
|
||||
bij een golf4 of een bora gaan ze dan juist wel branden. daarmee dat ik die vraag stelde.
|
||||
|
||||
Quote:
klopt idd.... maar je zou eigenlijk moeten vragen of ze de auto met de "grote" (5052) kast uitlezen dan worden de storingsnummer omgezet in "leesbare" dingen
|
||||
|
||||
het geknipper is nog steeds niet weg en sinds een paar dagen start de auto ook slecht. ook na het voorgloeien. daarna start ie wel weer normaal maar als de auto ong. 5 minuten stil heeft gestaan start ie weer moeilijk. en er komt behoorlijk wat zwarte rook uit de uitlaat bij het starten. de auto heeft 150.000 gelopen. de dealer zegt dat het aan de gloeibougies kan liggen. heeft iemand hier ervaring mee?
bvd